Найбільший російський медіахолдинг “Газпром-медіа” використав український шрифт Bandera Pro в своєму фірмовому стилі

Поділитися

У вересні найбільший російський медіахолдинг «Газпром-медіа» представив оновлений логотип і фірмовий стиль. У новому брендінгу використали шрифт Bandera Pro, розроблений українським дизайнером – Андрієм Шевченком. Пише Telegraf.

Робота над ребрендингом тривала близько року. За проект відповідала агенція BBDO Branding.

Новий логотип компанії (зверху), старий логотип компанії (знизу).Користувач Facebook Костянтин Левошко помітив цей веселий факт першим, повідомляє watcher.com.ua

70 років виповнилося тернопільській дитячо-юнацькій спортивній школі №1

Про “харчовий расизм” в сучасному світі