Слова із Євангелії від Матвія першими спадають на думку після завершення сьогоднішньої прес-конференції у тернопільському театрі. Скликали її з приводу прем’єри “Гормон кохання, або Тестостерон”. Проте, йшлося не так про новинку, яку зіграють 19 листопада, як про скандальну ситуацію, яка мала місце у Чернівцях під час XII фестивалю комедії «Золоті оплески Буковини».

На початку спілкування з пресою директор тернопільського театру Борис Репка, режисер В’ячеслав Жила та акторський склад, який задіяний у новій виставі, поділились враженнями від вибраного матеріалу, репетицій, атмосфери на сцені та поза нею. Директор щиро зізнався, що “Тестостерон” обрали для касових зборів. Це його ініціатива з таким вибором репертуару. Мовляв, такий час і люди охочіше йдуть на розважальні вистави.

-Мусимо чимось заробляти,- стидливо зізнався ніби не директор театру, а …

В’ячеслав Жила вульгарно характеризував критиків афіші, де зображені актори без штанів. Мовляв, не доросли тернополяни до такого високого мистецтва )) Взагалі, Жила час від часу поривався принижувати, а Репка – згладжувати гострі кути.

Правда, саме Репка із 22 хвилини прес-конференції згадав про участь у буковинському фестивалі і це задало тон спілкування до завершення розмови.

Чого лишень не нагородили за той час Жила: і голова жюрі з Прибалтики –  сепаратист, і театральної критики не має (але критичну статтю про них на сайті “Про все” прочитали до останнього абзацу) і дуже боляче, що в “жовтій газеті” пишуть їхні фамілії з маленької літери… Розкритикувати нашу виставу нібито дало наказ керівництво буковинського театру… Навіть нібито заплатили сайту “Про все” за критичну статтю.

Словом, усі винні, лише в тернопільському театрі – генії ))

Не розуміє Борис Репка критики, що він не вміє співати. Адже він закінчив консерваторію! Що тут скажеш: ніхто йому ніхто в очі не говорив правду. Про необхідність професійного розвитку навіть не згадуємо. Така сама “печалька” з народною артисткою Наталею Лемішкою і танцюристом Луговим. Про їхній нікчемний рівень всім чесно сказали в очі, а те, що вони не вміють зробити висновків – їхня проблема і біда тернопільського глядача, який все це терпить…

Не зрозумів Репка суті завваження невідповідності, що героїня “Шаріки” не може оголяти ноги, бо це не сучасна епоха.

В’ячеслав Жила хотів підколоти журналіста інтернет-газети “Про все”, а насправді помножив на нуль всю вільножиттєву-совдепівську обслугу, заявивши, що професійної театральної критики в Тернополі не існує. Що має наувазі – не уточнював. Чим йому Галька не вгодила? )) Так забаглося хлопу.

А те, що звіздам з театру не подобається, коли їх “приземлюють” незалежні журналісти, блогери, то їхні особисті проблеми.

Також з’ясувалось, що під час “Тернопільських театральних вечорах” критики можуть ділитись думками у закритому форматі. Добре, що не десь в підвалі, прикутими до батареї…. Такий собі рудимент совдепії у сучасному виродженні.

Усю цю дурню можна прослухати з 22 хвилини у першому відеозаписі і потім шокуватись від ще більшого примітивізму – у другому.

На завершення хочемо хоч трішки втішати тернополян приємною звісткою. До Дня театру, який святкуватимуть наприкінці березня 2018 року, Олег Мосійчук береться поставити виставу “Тарас”. У листопаді на сцені театру також йтиме серйозна п’єса “Мазепа”. Правда, керівництво театру стверджує, що тернопільський глядач не ходить на такі вистави. Мовляв, піаряться всі з прапорами біля пам’ятника Шевченка у вишиванках. В театрі поважні вистави йдуть з напів порожнім залом. Розуміння ж чому люди не йдуть – не має. Повторимося: глядач голосує ногами і гривнею за якісний продукт. Ось і весь секрет.

Якщо переклад Ірванця, музичне оформлення від гурту “Друга ріка” в “Тестостероні” припадуть до смаку глядачеві, то й будуть касові збори. Звичайно, першочергово залежить від професійної майстерності акторів та філігранної роботи режисера. Проте, на таку виставу скоріше споживач примітивних серіалів. Якщо донесуть йому інформацію, що буде розважайлівка про секс, любов, зради і ціна квитка доступна, то й піде  глядач… Як мовиться, на безриб’ї і рак риба

Довідка

Не розсипайте бісер перед свинями

З Біблії (церковно-слов’янський текст). В Євангелії від Матвія (гол. 7, ст. 6) наведено слова з Нагірної проповіді Ісуса Христа: «Не давайте святині псам і не кидайте перлів ваших перед свиньми, щоб вони не потоптали їх ногами своїми, і, обернувшись, не розтерзали вас».

Слово «бісер» (так раніше на Русі називався перли) увійшло в сучасну російську мову з церковно-слов’янського тексту Біблії.

Алегорично: не варто говорити про те, що співрозмовники не можуть ні зрозуміти, ні оцінити належним чином.

8 comments

  1. Тетяна

    як добре, що поїхала з цієї дебільної країни. не вірила, що в моєму рідному Тернополі так впала планка в театрі. у мене там стільки друзів працювало. я пишалась ними. що маю честь сидіти поруч. їхня мова була надзвичайна. здивувалась, що історія має продовження. це ж треба бути такими недоумками, щоб розповідати про всіх ідіотів, а тільки в тернопільському театрі генії. журі погане, журналісти ще гірші, критики – паскуди… народ – ви себе там чуєте трохи, що мелете? пам’ятаю жилу на перших театральних вечорах..тихше води-нижче трави.. а тепер така вальяжність… мати рідна… дійсно всі мудріші виїхали..залишилась одна примітивна біомаса, яка вважає, що вміє нажучити …

  2. Стас

    для чого ви ходите в цей гадюшник? не піарте їх. самі відімруть… в києві є хоч вибір… шкодую, що до 25 років прожив в провінції… як я довго з себе це вичавлював.. дружина інколи досі підколює… вона столична, дід професор, тато музикант… колись вважав копичинецький театр чимось неземним.. потім як приїхали до Тернополя – було круто потрапити на виставу. принаймні у нас в сім’ї це вважалось шиком..тепер я би своїх школярів не повів ((((

  3. Павло

    вівці пасти цьому режисеру, а не вистави ставити. самозакоханий тип

  4. Катерина, підприємець на ринку

    люблю наш театр. ну як люблю – ходжу. десь 50 на 50 вдається артистам грати. за рік донька буде поступати на артистку. дуже дитина хоче. тому приглядаюся. скажу відразу -кинулось в очі, як режисер Жила пригнічує усіх, ставить без елементарної поваги до директора театру та колег-акторів. зрозуміло зразу – банкує.
    аргументація слабенька. зрозуміло, що вам і так добре. але якби про мій товар так говорили, я б кардинально змінила виробника.

  5. Тамара Петрівна, пенсіонер

    думала дійсно цікаво послухати. ледве додивилася. примітивно. особливо вразив селюк з сяканням-сєканням… інтелектуально слабенькі актори… говорять банальні речі.

  6. колега з Чернівців

    після вистави я підходила до тернопільських колег і обережно запитала – чому так зіграли. чи їм цікаво так грати? сказали, що це їхній рівень. буває гірше. коли їх розкритикували, а це було передбачувано, образились. у Тернополі правди в очі не говорять. а от прес-конференція здивувала. даремно, ви хлопці так.. ніхто вас не засуджував спеціально. сказали в очі те, що думаємо. а от що вашим колегам набридло це і розповіли журналістам, то означає, що не все втрачено..будете рости.. гірше було б, якби всі це проковтнули.

  7. Сашко

    І тут театральна недолугість!!!!!Халтурщики!!!

  8. Дмтитро

    Який директор недоучка, недотовариш, недоорганізатор, такий і режисер-недопрофі, недодалекогладяч, недоосвітній. Жалю ситуація додає.

Напишіть відгук