Дорожник у третьому коліні Ігор Терновий поширив у Фейсбуці інформацію про жахливі розкрадання у Службі автомобільних доріг в Тернопільській області і тернопільського облавтодору:” Уявіть ситуацію: якийсь Степан Степанович має в центрі Тернополя хорошу, з більш-менш пристойними меблями, сучасним ремонтом квартиру. І кухня в цій квартирі сучасна. Але не йметься йому – вирішив він заробити «шалені» гроші. Він віддає в оренду за 1(одну) гривню на місяць, терміном років, так, на тридцять, кухню, і переходить на повноцінне триразове харчування в найдорожчий ресторан Тернополя! Уявили? Як його назвати після цього я не знаю, але те, що зробили два «діячі-злодюги» зі Служби автомобільних доріг в Тернопільській області і Тернопільського облавтодору, називається так: корупційна схема незаконного заволодіння активами ДП “Тернопільський облавтодор” з метою доведення підприємства до банкрутства та збагачення підконтрольних приватних підприємств за рахунок активів державного підприємства! І якщо після оприлюднення і звернення залишку колективу облавтодору до “всіх і вся” про таке відверте злодійство державного прибуткового майна в таких маштабах залишиться поза увагою міністра інфраструктури Volodymyr Omelyan (до речі, я попереджав вас, пане міністр, про злодійство в дорожній системі Тернопільської області ще коли ви були заступником міністра), голови Укравтодору Славоміра Новака, Генеральної прокуратури, НАБУ і решти відповідних органів, то ми ніколи не збудуємо Державу! Хіба вони всі і в долі, і в темі? І не кажіть, що це путін робить. І не агенти кремля писали цей крик душі! А писали ті, котрі не хочуть (чи вже не можуть) виїжджати за кордон на роботу. Шкода тих тисяч загиблих і поранених на війні людей! Хіба за це вони життя віддають, щоб тут безсовісні злодюги знищували зсередини Україну?! Це відверте ВИ-КРА-ДЕННЯ державного майна в особливо великих розмірах.
І це при тому, коли держава виділяє мільярди на ремонт доріг, люди не мають роботи? При таких коштах державні підприємства працюють 2-3 дні на тиждень??? Якщо раніше ще була альтернатива ціни однієї тони асфальтобетону між приватним і державним заводами (Дернівський АБЗ – 1140 грн за тону, приватний – 1650 грн за тону), то з цією махінацією вартість буде одинакова +/- 2500(!) грн за тону! В кінці року навіть школяр порахує викрадене тільки на асфальті. Замість того, щоб відремонтувати в рік 200 км доріг, відремонтується максимум 50 км.
P.S. Сподіваюсь, що вчора зранку якийсь Степан Степанович, як справжній патріЙот України, одягнувши вишиванку, по дорозі на роботу заїхав і перевірив чи добре зроблений ямковий ремонт на свіжо відремонтованій дорозі Тернопіль-Кременець. Відразу, від поста ДАІ…
P.P.S. І на останок. Так років зо три тому, один з Степанів Степановичів в присутності ще одного Степановича, сказав ОСОБИСТО мені (свідки ще живі) наступне: що поки він, Степан Степанович(!!!), сидить в своєму кріслі, ЄДИНИЙ НА ВСЮ ТЕРНОПІЛЬСЬКУ ОБЛАСТЬ сучасний діючий Деренівський асфальтний завод залишиться в власності держави, в структурі Тернопільського облавтодору. Так і сказав…