Як пише The Guardian, видання Mic розпускає більшість штату та терміново готується до свого продажу конкурентові, через що виникають сумніви щодо фінансової стійкості подібних сайтів.
Mic було засновано у 2011 році. Він здобув сотні мільйонів переглядів, коли Facebook почав надавати пріоритет у стрічці користувачів новинним публікаціям. Крім того, сайт користувався тим, що соціальна мережа надавала пріоритет відеопостам.
Керівники Mic звинувачують у фінансових негараздах Facebook, яка нещодавно відмовилась від угоди з медіа щодо публікації серії відео у Facebook Watch. Через це видання недоотримає значну частку планованого прибутку, а також фінансування від інших інвесторів, які передумали вкладати гроші.
За минулі роки мільярди доларів були влиті у такі сайти, як Mic, Buzzfeed, Vox, Mashable. Інвестори хотіли отримати прибутки від великого запиту аудиторії на віральний контент. Проте трафік у таких сайтів знизився після змін у алгоритмах Facebook, коли компанія перестала надавати перевагу новинним публікаціям. Зараз Vice навіть вирішив створювати телешоу на традиційному каналі HBO.
Слід зазначити, що Mic минулого року отримав $21 млн фінансування. Тоді сайт оцінювали у $100 млн, але зараз його продають конкуренту лише за $10 млн.
Через таку ситуацію на ринку декілька великих американських онлайн-видань обговорюють можливість злиття в одне потужне ЗМІ. Про це, приміром, зазначав Іона Перетті (Jonah Peretti), засновник BuzzFeed. Такий крок покликаний допомогти медіа конкурувати з Google та Facebook за доходи від онлайн-реклами, повідомляє “Детектор медіа“.