Про рекламні бюджети політиків в соцмережі

Поділитися

З вчорашнього дня фейсбук почав розкривати розміри витрат сторінок на політичну рекламу в Україні.
Наприклад, лише одна реклама іна сторінці “Я за Тимошенко – Фан Клуб” обійшлася від 10000-50000 дол, і це тільки один із рекламних постів цієї сторінки, а таких сторінок, які рекламують Тимошенко, більше двадцяти і загальна кількість їх рекламних постів майже під тисячу (це окрім офіційної сторінки Тимошенко).
Тільки на офіційній сторінці Тимошенко фейсбук зафіксував більше 170 рекламних постів політичного характеру.
Аналогічна ситуація з Олександром Шевченко, на рекламу лише одного із його постів було витрачено від 10000-50000 дол, а рекламних постів тільки на його сторінці декілька десятків і сторінок, які його рекламують, також майже з десяток.
P.s. Фейсбук відкрив інформацію ще не по всім сторінкам.
P.p.s. зробив прінт-скріни лише з реклами постів з найбільшими бюджетами які я побачив.
P.p.s. Витрати на рекламу Порошенка фейсбук ще нормально не показав, зараз нормально показує лише витрати Порошенка на просування постів в США та Європі.
P.p.p.s. Про те, чи сплачувались кошти офіційно кандидатами згідно законодавства з виборчих фондів, ви можете здогадатися самостійно.

Порошенкові посіпаки обливають брудом Гриценка за сотні тисяч доларів у Фейсбуці

Персоніфіковані пенсії, страхова медицина, підтримка молоді, – Юлія Тимошенко про основні пункти своєї соціальної доктрини