Facebook продовжує відкривати інформацію по політичній рекламі в українському сегменті. І тепер можна побачити чимало свідчень справжнього мочилова. Наприклад, як знищували рейтинг Гриценка.
16 травня 2018 року у Facebook була створена сторінка «Реальний Грищ», єдиною метою якої стало «мочилово» Гриценка. 9 липня цього ж року з’явилася ще одна аналогічна сторінка, вже з російською назвою – «Реальный Грыщ».
Після того, як Facebook зробив інформацію по частині реклами відкритою – стали відомі і особливості «роботи» цих двох сторінок. Оприлюднено інформацію по понад 60 постах з цих двох пабліків, які ставилися на рекламу. В окремих випадках, на розкрутку одного поста витрачалося від 10 тис до 50 тис доларів. Зафіксовано також, що ведуть ці сторінки щонайменше 10 осіб.
Тенденції, що простежуються на основі відкритої інформації, дозволяють стверджувати: загалом на «мочилово» Анатолія Гриценка у Facebook, Youtube та Google замовники витратили щонайменше декілька сотень тисяч доларів.

Volodymyr Kompaniiets

Напишіть відгук