В результаті факапу в четвертій серії 8 сезону “Гри престолів” мережа кав’ярень Starbucks отримала безкоштовну рекламу на 2,3 мільярди доларів

Поділитися

В результаті факапу в четвертій серії 8 сезону “Гри престолів” мережа кав’ярень Starbucks отримала безкоштовну рекламу на 2,3 мільярди доларів. Про це повідомляє CNBC.

Цілий день фанати постили кадр зі сцени святкування перемоги над Королем Ночі, де перед Дейнеріс якогось біса стоїть не вино, а паперовий стаканчик з кавою, і насміхалися з промаху постановників.

Кадр потім був відредагований, а художник-постановник «Гри престолів» Хауке Ріхтер повідомив, що стаканчик не має стосунку до відомої мережі кав’ярень.

Але, як підрахували маркетологи з компанії Hollywood Branded, промах призвів до того, що Starbucks і «Гра престолів» були разом згадані у випусках новин по всьому світу понад 10,6 тисяч разів.

За два дні з прем’єри серії Starbucks і «Гра престолів» були згадані новинними сайтами, форумами, блогами і в Twitter 193 тисячі разів.

Тому тепер всі підозрюють, що стаканчик поставили не просто так.

І для таких підозр є підстави – за те, щоб Джеймс Бонд випив пиво Heineken у серії «Спектр», його виробник виклав 18 мільйонів фунтів, а за згадку у “Скайфол” уже 45 мільйонів доларів.

Втім прихована реклама не завжди буває за гроші.

У третьому сезоні «Карткового будиночка» Френк Андервуд грав на iPad в головоломку Monument Valley. Гра з’явилася в кадрі не випадково, вона допомогла розвинути одну з головних сюжетних ліній: Андервуд запропонував автору рецензії на відеогру попрацювати над піаром своєї програми і написати книгу про президента. Відносини з автором книги розтягуються на сезон.

Автори гри не платили за це гроші. Але через кілька днів після виходу епізоду фанати вивели Monument Valley в топ-10 платних додатків в iTunes і на третє місце в чарті платних ігор Google Play, повідомляє The Newsroom

Загалом, за підрахунками Business Insider, лише в третьому сезоні серіалу “Картоковий будинок” ми 4 години дивились приховану рекламу 105 брендів, а в попередніх сезонах її було значно більше. Серед прихованої реклами були Apple, IWC, Chevrolet, Cartier, Nokia, Samsung, Blackberry та Dell.

Дякувати “Гра престолів” – це фентезі про минуле, а то б ми ще багато чого непомітно побачили:)

 

У Чорткові нагородили рекордсменів України з швидкісної їзди на мотоциклі з пасажиром

Відбувся чемпіонат Тернопільської області з ловлі коропа