До речі, з травня 2020 року в ютубі з’явився новий значок “Перевіряється” й покращення в системі монетизації. Тепер автори відео бачать спеціальний значок, який показує, що наші системи перевіряють їхній контент. Протягом перевірки реклама у відео не показується. Радимо завантажувати відео зі статусом “Не для всіх” або “Приватне” й чекати закінчення перевірки.
А з лютого 2020 року прямі трансляції лише для спонсорів. Тепер ви можете проводити трансляції, які будуть доступними лише вашим спонсорам.
Завдяки новому звіту на вкладці “Аудиторія” в Аналітиці YouTube Студії тепер ви можете дізнатися, коли ваші глядачі дивляться YouTube. Цей звіт містить дані про час, коли ваші глядачі у всіх сервісах YouTube дивилися відео протягом останніх 28 днів. Примітка: глядачами вважаються користувачі, які дивилися відео, незалежно від того, чи підписалися вони на канал.
Ця інформація допоможе вам планувати прямі трансляції та прем’єри. Зверніть увагу: у нас немає даних про те, що час публікації безпосередньо впливає на ефективність звичайного відео протягом тривалого періоду.