Міський голова Тернополя Сергій Надал з початку епідемії коронавірусу почав активну виборчу кампанію, яка завершиться голосуванням 25 жовтня. Мер почав з роздачі гречки, потім перестав кликати на свої прес-конференції журналістів, а лишень агітаторів та пропагандистів, які розміщують приховану рекламу – одну лишень похвалу. На своїй сторінці у Фейсбуці почав стрімити як об’їжджає двори і тішиться криворукими ремонтами з бракованої бруківки, яка має стосунок до бізнесу його родини.
Але й цього меру видалось мало і він почав рекламуватись не за партійні чи свої гроші, а заліз в кишеню кожного тернополянина і кожних десять днів витрачає півтора мільйона гривень на піар.
Проте, й це не допомагає. Рейтинг як був на рівні статистичної похибки, так і не росте.
Вирішив мер зіграти на почуттях випускників та їхніх батьків. Щороку їх все менше і менше через недолугу українську владу. На початку 90-х випускників було понад 5 тисяч щороку, а тепер заледве дві тисячі. І ось мер вирішив запитати випускників та їхніх батьків: коли вони хочу випускний парад: 31 липня чи 1 серпня.
Але поки що міський голова не врахував, що в Тернополі проживає понад 240 тисяч мешканців. І люди відповіли меру все, що думають про його бездумну діяльність.
Підписуйтесь на наш ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛ
Долучайтесь до нашої групи у Вайбері
Ми в Instagram
Наша сторінка в facebook
Ми у whatsapp