Працівники служби безпеки не телефонують до клієнтів банку задля отримання даних

Поділитися

Жертвою мобільного шахрая стала жителька Чортківського району. Жінка надала усю конфіденційну інформацію щодо банківської картки незнайомцю. 

Як розповіла поліцейським сама потерпіла, до  неї зателефонував невідомий. Він представився працівником служби безпеки Національного банку України. Чоловік заявив, що для звірки даних і захисту картки вона повинна вказати номер своєї картки, термін її дії та код, прописаний на зворотному боці. 

74-річна жінка без будь-яких вагань надала усі реквізити та персональні дані. Як наслідок –отримала СМС-повідомлення про зняття коштів. З картки зникло 3000 гривень. Аби вберегти власні кошти, не розголошуйте всі реквізити платіжної картки та контролюйте рух коштів на рахунку.

Єдине, що можна повідомити за телефоном: 16-значний номер картки. Тримайте в секреті три цифри на звороті картки, коди (одноразові паролі) банків та мобільних операторів; паролі в інтернет-банкінг; кодове слово банку. Якщо у вас виникли сумніви стосовно того, що вам телефонує співробітник банку, покладіть слухавку та самостійно зателефонуйте до установи за номером, що зазначений на звороті вашої платіжної картки. Якщо ж ви зрозуміли, що випадково розкрили дані платіжної картки шахраям або по вашій картці проходять підозрілі операції – негайно заблокуйте картку, зателефонувавши до банку за номером, вказаним на звороті картки, повідомляє відділ комунікації поліції Тернопільської області 

Хочете отримувати новини в месенджер? Підписуйтеся на наш ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛ чи долучайтесь до нашої групи у Вайбері Ми є також в Instagram , у facebook та  whatsapp

Муніципальний Галицький камерний оркестр виконає “Золоті хіти ХХ століття”

Сів за кермо в стані наркотичного сп’яніння – отримав два протоколи за дві години