Керівник відділу продажів – поточні обов’язки і вимоги

Поділитися

Більшість компаній постійно розширюються, з’являються нові завдання, функції та можливості. За підсумком необхідної кількості співробітників постійно не вистачає. Іноді потрібно когось звільняти, але частіше за все буде потрібно створювати нові вакансії і розширювати штат фахівців. Іноді деякими функціями займається директор або власник, але буває так, що вже й зараз може знадобитися керівник відділу продажів. Він виконує ряд завдань, а про них буде розказано нижче.

Знайти хорошого керівника не так просто, а «виростити» його ще складніше. Тут https://kiev.grc.ua/resumes/rukovoditel_otdela_prodazh є можливість відшукати численні резюме, але не факт, що є відповідні кандидати. Сервіс grc.ua є справжнім порятунком для роботодавців та потенційних співробітників, які постійно перебувають у пошуках роботи.

Функції керівника

Насправді це універсальний працівник або директор, але зі своєю специфікою:

  1. Проведення переговорів. Співробітники відділу продажів ведуть бої за кожного клієнта. Відповідно найважливіша функція і якість керівника – це визначення правильної стратегії і проведення подальших переговорів;
  2. Граючий тренер. Він зобов’язаний бути справжнім керівником і не просто розподіляти завдання, а іноді і надавати допомогу в тій чи іншій справі. До того ж такому фахівцю потрібно бути справжнім асом, вести за собою команду і показувати необхідний результат;
  3. Спеціаліст і вчитель. Керівник зобов’язаний набирати співробітників в свій відділ, проводити співбесіди, навчати менеджерів необхідним навичкам, а також правильно проводити корпоративні заходи;
  4. Управління. Найважливіша функція, тому що фахівець повинен шукати нові ринки для збуту товарів, збільшувати середній чек, виявляти потреби покупців і багато іншого. Іноді доходи всіх співробітників відділу продажів залежить від обсягів тих самих продажів.

Функціонал, в залежності від бізнесу, змінюється і іноді керівник відділу продажів може поєднувати кілька посад. Це йому компенсується непоганою заробітною платою.

Навички керівника

Організація – головний і ключовий навик. Його суть в тому, щоб організувати ділові процеси і забезпечити плідну роботу всіх співробітників відділу. Повинні вирішуватися адміністративні питання, необхідно виділяти найважливішу інформацію з потоків даних, контролювати якість виконання роботи і багато іншого.

Навик навчання також не буде зайвим. Керівник завжди повинен якимось чином навчати співробітників тих чи інших дій, пояснювати різні обов’язки на своєму прикладі і багато іншого. Також в колективі повинна бути творча атмосфера, щоб гарантувати плідну роботу.

Переваги порталу grc.ua

Це універсальна майданчик для пошуку роботи, що дозволяє знайти вакансії в Києві і багатьох інших містах України. Прямо зараз на сайті 85 тис. компаній шукають співробітників, більше 10 тис. різноманітних вакансій представлено для попереднього ознайомлення. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс забезпечить швидкий перехід по розділах.

Відбілювання зубів – необхідність чи мода?

Відбувся шаховий фестиваль ” Хоростківське літо 2021″