За продуктами — до інтернету

Поділитися

Шопінг в інтернеті — чудове рішення для тих, хто хоче купити продукти без переплати за власні спокуси. Але не всі продавці однакові: дехто пропонує лояльніші умови, тоді як інші самі диктують правила, вимагаючи підлаштовуватись під них.

Вдалим прикладом можна вважати проєкт Novus online, що недавно стартував на просторах Києва та передмістя, побудувавши систему логістики та якості, що задовольняє вибагливого українського споживача. Тепер це не просто частина мережі супермаркетів, а й продумана інтернет-система, що дозволяє замовляти додому весь спектр продукції, від алкоголю до кулінарії.

Тож де їжа?

В більшості онлайн-супермаркетів на першій сторінці зустрічають банери — оголошення, які інформують про наявні акції та дозволяють зекономити, обравши товари зі знижками. Самі продукти відсортовано по категоріях, і зазвичай вони мають варіанти для фільтрації. Це допомагає пришвидшити пошук необхідного товару за його унікальними характеристиками. Ви можете порівнювати ціни, заробляти бали лояльності та додавати товари до списку бажань або кошика для покупок.

Різні сайти супермаркетів виглядають по-різному, але процес замовлення у них доволі схожий:

  1. Спочатку треба зайти на сайт та зареєструватися.
  2. Зайти в меню категорій і обрати в них необхідні продукти.
  3. Додати товари до кошика.
  4. Підтвердити замовлення та обрати інтервал часу доставки.
  5. Вибрати спосіб оплати: картою або готівкою.
  6. Почекати, доки їжа прибуде на поріг.

Вартість доставлення може різнитися від регіону та мережі. Новус пропонує стандартний тариф по Києву — 50 гривень для замовлень до 1000 гривень, а якщо сума більша, клієнт отримує безплатну доставку до дверей.

Поради з онлайн-закупок

Технології допомагають полегшувати спосіб життя, тому покупка продуктів онлайн стала популярним вибором в Україні. Не всі мають персональний транспорт або можливість носити тяжкі пакети на свій поверх, тому доставка для багатьох стала виходом. На сайтах можна відстежувати ціни на спеціальні пропозиції, які можна порівнювати, обираючи найвигідніший варіант. До того ж мережеві супермаркети часто додатково мають систему лояльності, яка нараховує бонуси за придбання, які також діють у віртуальному магазині.

Потреба в мобілізаційному ресурсі є, а ентузіазм у людей падає

Асоціація IT Ukraine обговорила з владою практичні аспекти бронювання