Нещодавно вийшов третій випуск документального мінісеріалу «Ютюбери», темою якого стали канали, присвячені інтерв’ю. «Довгий час головним майданчиком для інтерв’ю було телебачення, проте часи змінюються», — коментує Євген Синельников.
Інтерв’ю — найпопулярніший за переглядами контент серед молоді як до війни, так і на сьогодні. Перехід від телевізора до павутиння соціальних мереж зайняв небагато часу, тепер платформою, аби бути ближче до лідерів думок і не тільки, є YouTube.
Гостями цього випуску стали популярні інтерв’юери, концепція проєктів яких має свою унікальність.
Сергій Лиховида, автор ютюб-каналу «Розмова». З гостями студії ведучий проводить не класичне інтерв‘ю, це більш відверта та щира розмова двох людей. Сергію прийшла ідея створити проєкт, у якому відомі та успішні українські діячі з різних сфер будуть вести відвертий діалог, ділитися емоціями, пережитим досвідом під час війни та цікавими історіями з мирного життя. Перший випуск відбувся 17 квітня 2022 року, та вже на сьогодні канал має 120 тисяч підписників.
Емма Антонюк, авторка проєкту «Це ніхто не буде дивитись». Зі слів блогерки, у випусках вона проводить бесіди з людьми, яких люблять і ненавидять, поважають і хейтять, бо інтервʼю це жанр складної розмови, а не дошка пошани. Адже, якщо є згода обох сторін говорити про все, то розумні люди в кадрі можуть говорити про що завгодно.
Іван Семесюк, культурний діяч, ведучий ютюб-каналу «Антропологія». За концепцією проєкт є світоглядним ток-шоу, в якому проводиться інструктаж українців із розуміння самих себе.
Яніна Соколова, журналістка та засновниця ютюб-каналу Yanina Sokolova. Авторка та ведуча проєктів «Рандеву!» і «Вечір з Яніною Соколовою». У своїх етерах блогерка піднімає гострі політичні питання, соціальні теми та транслює викриття російських фейкових новин.
Також до випуску доєдналася експертка ютюб-партнера проєкту SUBSUB Ніка Прохорчук, яка поділилася секретами заробітку на майданчику YouTube, а також думкою щодо його алгоритмів, нових функцій та інструментів.