Від телебачення до YouTube-інтерв’юерів: як змінюються майданчики для подачі актуальної інформації

Поділитися

Нещодавно вийшов третій випуск документального мінісеріалу «Ютюбери», темою якого стали канали, присвячені інтерв’ю. «Довгий час головним майданчиком для інтерв’ю було телебачення, проте часи змінюються», — коментує Євген Синельников.

Інтерв’ю — найпопулярніший за переглядами контент серед молоді як до війни, так і на сьогодні. Перехід від телевізора до павутиння соціальних мереж зайняв небагато часу, тепер платформою, аби бути ближче до лідерів думок і не тільки, є YouTube.
Гостями цього випуску стали популярні інтерв’юери, концепція проєктів яких має свою унікальність.

Сергій Лиховида, автор ютюб-каналу «Розмова». З гостями студії ведучий проводить не класичне інтерв‘ю, це більш відверта та щира розмова двох людей. Сергію прийшла ідея створити проєкт, у якому відомі та успішні українські діячі з різних сфер будуть вести відвертий діалог, ділитися емоціями, пережитим досвідом під час війни та цікавими історіями з мирного життя. Перший випуск відбувся 17 квітня 2022 року, та вже на сьогодні канал має 120 тисяч підписників. 

Емма Антонюк, авторка проєкту «Це ніхто не буде дивитись». Зі слів блогерки, у випусках вона проводить бесіди з людьми, яких люблять і ненавидять, поважають і хейтять, бо інтервʼю це жанр складної розмови, а не дошка пошани. Адже, якщо є згода обох сторін говорити про все, то розумні люди в кадрі можуть говорити про що завгодно.

Іван Семесюк, культурний діяч, ведучий ютюб-каналу «Антропологія». За концепцією проєкт є світоглядним ток-шоу, в якому проводиться інструктаж українців із розуміння самих себе.

Яніна Соколова, журналістка та засновниця ютюб-каналу Yanina Sokolova. Авторка та ведуча проєктів «Рандеву!» і «Вечір з Яніною Соколовою». У своїх етерах блогерка піднімає гострі політичні питання, соціальні теми та транслює викриття російських фейкових новин. 

Також до випуску доєдналася експертка ютюб-партнера проєкту SUBSUB Ніка Прохорчук, яка поділилася секретами заробітку на майданчику YouTube, а також думкою щодо його алгоритмів, нових функцій та інструментів.

Рок-н-рол як символ нескореності: новий сингл українського гурту Rising

Повітряний бій між людиною та машиною закінчився перемогою штучного інтелекту