Охоплення Vk.com, Ok.ru. Mail.ru і Yandex зменшилися в 2-2.4 рази, а починаючи з 20 травня, сумарно їх середньодобове десктопне охоплення впало в 2.3 рази, такі дані Kantar TNS CMeter.
Найвідчутніше падіння почалося 22 травня, коли вже більшість провайдерів включили блокування, тому, хоча в понеділок охоплення зазвичай зростає після просідання на вихідних, в поточній ситуації відновлення не відбулося, і охоплення продовжили падіння.
«Наскільки б масово не поширювалася інформація, про те як «уникнути» блокування, як і прогнозувалося більшість інтернет-користувачів не будуть сильно ускладнювати собі життя і їм легше перестати користуватися заблокованими ресурсами, — коментує Анна Шахдінарян, керівник проекту інтернет-досліджень Kantar TNS CMeter .
У виграшній позиції як і раніше залишається Facebook, приріст добового десктоп охоплення якого становить 30%