Як працювали з листами громадян

Поділитися

         Протягом 2010 року до обласного управління, територіальних контрольно-ревізійних відділів від громадян надійшло 93 звернення. На особистому прийомі побувало 65 відвідувачів.

        Минулого року уповноваженими особами управління розглянуто 5 звернень, в яких громадянами були порушені питання, які чинним законодавством не віднесені до компетенції органів державної контрольно-ревізійної служби. Вказані звернення були надіслані іншим адресатам за належністю, про що було повідомлено заявників.

        Найбільша кількість звернень (а їх було 61) стосувалась надання роз`яснень положень чинного законодавства. З цих питань громадянам були надані відповідні роз`яснення та необхідна інформація.

        У засобах масової інформації, в тому числі друкованих, протягом звітного періоду було розміщено 42 публікації (інформації) про стан організації роботи зі зверненнями громадян, в тому числі про графіки особистого прийому громадян посадовими особами КРУ в Тернопільській області.

        Упродовж січня-грудня 2010 року на “телефон довіри”, який діє в КРУ, надійшло 21 повідомлення. Інформація, надана громадянами по “телефону довіри”, враховується при проведенні контрольних заходів. Окрім того, дозвонювачам надавались відповідні роз`яснення, повідомили “Про все” у прес-служба КРУ в Тернопільській області

Тернопільобленерго “пожартує” 1 квітня над Шумським та Монастириським районами

“Тернопільська липа” розповіла про Борщівського лікаря-хабарника