Чи мають право платники податків при оформленні податкової накладної використовувати факсимільне відтворення підпису?

Поділитися

Податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов’язаннях, реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця. Форма та порядок заповнення податкової накладної затверджено наказом Міністерством фінансів України від 01.11.2011р. №1379.

Отже, платник податку зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну. Податкова накладна вважається недійсною у разі її заповнення іншою особою, ніж зазначено у вищезгаданому порядку. Таким чином, факсимільне відтворення підпису при оформленні податкових накладних не допускається.

Зазначене визначено узагальнюючою податковою консультацією з питань застосування факсиміле при складанні первинних документів, документів бухгалтерської та податкової звітності, затвердженої наказом ДПС України від 22.11.2012р. №1047.

 

Відділ взаємодії із ЗМІ

та громадськістю

ДПС у Тернопільській області

 

Витрати на амортизацію у 2012 році

Прокурори “взули” тернопільських “крушників”