Всеукраїнська рекламна коаліція оновила свій прогноз щодо зростання рекламно-комунікаційного ринку України на 2011 рік.

Зміни були проведені на основі результатів ринку за перше півріччя 2011 року – і оновлення відбулося в сторону зменшення. Зокрема, за прогнозом ВРК у грудні 2010, цього року ринок інтернет-реклами мав вирости на 43% у порівнянні з попереднім роком (або 400 млн грн в грошовому виразі). ВРК погіршила свій прогноз: тепер, за її даними, в 2011 році ринок інтернет-реклами в України зросте на 38% до 387 млн грн.

За підсумками 2010 року цей показник в Україні становив 280 млн грн. Серед усіх рекламних ринків зростання інтернету, за прогнозом ВРК – найбільше, оскільки навіть ТБ-реклама зростатиме меншими темпами (+32%). За результатами першого півріччя, контекстна реклама зростає швидше медійної, і, ймовірно, ця тенденція буде збережена.

Водночас, ВРК не проводила корекції свого прогнозу в галузях Digital Marketing (Mobile Marketing, On-line Marketing, SMM, creative&production) – і їх прогнозований об’єм на 2011 рік залишився на рівні 100 млн грн.

Напишіть відгук