Вчора, під час прес-конференції, яка проходила в інформаційному агентстві «Укрінформ» з нагоди Всесвітнього дня туризму, заступник Голови Верховної Ради України, Голова Оргкомітету акції «7 чудес України» Микола Томенко презентував соціальну рекламу туристичних об’єктів-учасників акції, яка транслюватиметься на загальнонаціональних каналах.


В ході прес-конференції Микола Томенко нагадав, що 22 серпня було визначено фіналістів акції «7 чудес України: замки, фортеці палаци», якими стали 7 найкращих замків, 7 фортець та 7 палаців. Він повідомив, що наразі триває голосування за визначення остаточних переможців, які будуть представлені 1 грудня 2011 року.

Під час прес-конференції в «Укрінформ» з нагоди Всесвітнього дня туризму

Водночас, говорячи про активність голосування та його лідерів, Микола Томенко повідомив, що за результатами голосування, яке тривало місяць, на сьогоднішній день в «десятку» найкращих входять: Луцький Верхній замок (Волинська обл.); Кам’янець-Подільська фортеця (Хмельницька обл.); Палац у Качанівці (Чернігівська обл.); Хотинська фортеця (Чернівецька обл.); Ужгородський замок (Закарпатська обл.); Палац Кирила Розумовського у Батурині (Чернігівська обл.); Аккерманська (Білгород-Дністровська) фортеця (Одеська обл.); Палацовий комплекс Дубенського Замку (Рівненська обл.); Архітектурний комплекс резиденції буковинських митрополитів (м.Чернівці) та Збаразький замок (Тернопільська обл.). Водночас, М.Томенко наголосив, що наразі йдеться про досить умовне лідерство, оскільки попереду ще два місяці.

 

Віце-спікер також повідомив, що станом на 27 вересня офіційний сайт акції відвідали майже 26 тисяч громадян з України та більше тисячі з сусідніх держав. При цьому зареєструвалися та взяли участь у голосуванні більше 3 тисяч громадян з різних куточків України.

 

Зважаючи на такий успіх акції, та для більшої активізації голосування, Микола Томенко повідомив, що Оргкомітет акції «7 чудес України» звернувся до низки своїх постійних інформаційних партнерів з пропозицією розмістити соціальну рекламу про фіналістів акції. «Наша мета з одного боку – познайомити всіх небайдужих з фіналістами акції та максимально залучати їх до участі у голосуванні, а з іншого – активізувати наших громадян до відвідування цих прекрасних місць», – підкреслив він. М.Томенко розповів, що на сьогоднішній день п’ять загальнонаціональних телекомпаній погодилися на таку співпрацю, однак переговори ще тривають. Він висловив сподівання, що до цієї акції долучиться ще багато ЗМІ.

 

Микола Томенко також нагадав, що після визначення фіналістів акції, канал «ТВі» запропонував зробити серію програм про кожного з них. Наразі, три з 21 програми вже вийшли в ефір каналу та отримали надзвичайно хороші відгуки глядачів.

 

Підсумовуючи, Голова Оргкомітету акції М.Томенко нагадав, що обрати власну семірку переможців та віддати за них свій голос можна на нашому сайті!

Напишіть відгук