111

Міський голова Сергій Надал знову взявся за «промовисті» справи. За останньою інформацією, він заборонив встановлювати у Тернополі металеві біг-борди старого зразка, оскільки вони «псують загальну картину міста». Мер обласного центру розпорядився погоджувати містобудівні умови відтепер тільки тим підприємцям, які розмішуватимуть рекламні конструкції із змінним зображенням, на зразок жалюзі. Ще одна забаганка Сергія Віталійовича – аби при залученні до роботи із зовнішньою рекламою перевага надавалась тим ПП, котрі з них зареєстровані в Тернополі, таким чином у місцеву казну «капатимуть» кошти.

Тож роботи тепер додалось й управлінню стратегічного розвитку, яке найближчим часом  повинне підготувати концепцію розміщення мережі рекламних конструкцій. Зараз же як можливий розглядається варіант, коли  тип конструкції визначатиме мікрорайон, в якому він розташований.

Невідомо, що саме «спокусило» шановного очільника міста до таких дій. Можливо, інформація про те, що скоро на перехресті вулиці Живова-Шептицього з’явиться перший у місті цифровий біг-борд, ініціатором встановлення якого є не він, а одна з туристичних фірм Тернополя, що раніше догадалася показати тернополянам технології ноу-хау…

Довідка: виготовлення металевого білборда коштує 15 тисяч гривень, демонтаж одного – близько 1, 5 тисячі. Просто цікаво, скільки ж вартуватиме цифровий?

Лілія Куленич

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.