Тернопільська податкова приймала рестораторів

Поділитися

Після детального моніторингу діяльності суб’єктів господарювання-фізичних осіб із видом „діяльність ресторанів”, фахівці Тернопільської об’єднаної ДПІ сформулювали перелік проблемних питань, які вирішили донести до підприємців, а також почути думку малого бізнесу. Отож, продовжуючи добру традицію зустрічей з підприємництвом, податківці запросили бізнесменів до діалогу.

Звертаючись до учасників зустрічі, заступник начальника інспекції Василь Кравець зазначив: „На прохання бізнесу податковою службою ініційовано  ряд змін до чинного законодавства. Зокрема, розширено коло груп для суб’єктів господарювання-спрощенців: до діючих чотирьох додано ще дві – п’яту для приватних підприємців та шосту – для юридичних осіб, а також знижено ставки єдиного податку для даних груп:  з 7% (за умови сплати ПДВ) і 10% відсотків доходу  до 5% і 7% відповідно”. Він констатував, що на перше місце взаємовідносин із бізнесом податкова служба ставить електронну звітність та віддалене обслуговування, а тому робиться акцент на сервісному обслуговуванню. Так, вже сьогодні платники можуть оцінити переваги таких електронних сервісів:„Пульс податкової”, „Дізнайся про свого бізнес-партнера”, „Перевірка свідоцтва платника єдиного податку”, „Податковий асистент”, заповнити декларацію про майновий стан і доходи  в режимі on-line тощо.

„Фактично, зі свого боку податкова служба намагається створити максимально комфортні умови для ведення бізнесу, –наголосив Василь Тарасович, – проте, незважаючи на вище перелічені переваги, після проведеного аналізу з’ясувалося, що є все ж зловживання з боку представників малого бізнесу.  Зокрема, трудові відносини з найманими працівниками оформлені не належним чином, заробітна плата виплачується на рівні мінімальної чи нижче, мінімізується сплата збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства тощо.” Тому він закликав присутніх відповідальніше ставитися до виконання своїх обов’язків щодо сплати платежів, а також  провадити діяльність виключно в правовому полі.

Неабиякий інтерес учасників зустрічі викликало втілення сервісу податкової служби, який передбачає, що суб’єкти господарювання, котрі у своїй діяльності використовують реєстратори розрахункових операцій, зобов’язані подавати копії розрахункових документів, сформованих РРО, і фіскальних звітних чеків в електронній формі дротовими або бездротовими каналами зв’язку. Для цього їм необхідно придбати РРО нового покоління, що створюють контрольну стрічку в електронній формі та містять вбудовані модеми, або ж доопрацювати наявну касову техніку та приєднати до неї відповідні модеми. Детально про новий сервіс розповів член ради директорів Асоціації „УкрЕККА”, керівник одного із сервісних центрів Тернопільщини Анатолій Саска. Він також продемонстрував модем та новий касовий апарат „MINI-T 400ME” із вбудованим модемом. За словами Анатолія Теофіловича, суб’єктам господарювання, які все ще потай плекають надію на відтермінування  новації, не варто на це сподіватися, а все ж поспішити оновити розрахункову техніку. Адже за електронним звітуванням – майбутнє.

До речі, за наявної інформації, поки власники ресторанів відлучалися для діалогу з податковою, жоден із них не зазнав збитків, а самі заклади працювали у звичному режимі.

Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю Тернопільської об’єднаної ДПІ

 

 

Тернопільські податківці спрямували до державного бюджету більше 173 млн. грн. платежів

Щодо подання звіту про суми податкових пільг професійними спілками