Дорожники України й далі працюють по-радянськи, а не європейськи

Поділитися

Замість того, щоб робити нормальні дороги, автодорожники України бавляться в “совітів-визволителів”, які лише постійно забороняли. У всьому світі роблять нормальні дороги, по яких їздить транспорт. В Україні вводять обмеження, бо горе-майстри ремонтують траси таким пластиліном, а не асфальтом, що жодна вантажівка не проїде.

Диву даєшся, відбувся Майдан, а методика роботи не змінилась. Цікаво, чи за цей рік в Україні збудують хоча б одну дорогу, нормальну таку, по якій можна буде їздити і зимою, і літом.

ДО УВАГИ ВОДІЇВ! З 1 червня Служба автодоріг області вводить обмеження руху для вантажних автомобілів

На виконання окремого доручення голови Державного агентства автомобільних доріг України від 07.05.2014 р. №42-ОД з початку червня у всій Україні, у тому числі і в Тернопільській області, вводиться обмеження руху у світлу пору доби для транспортних засобів, загальною масою понад 24 тонни або з навантаженням на вісь більше 7 тонн.

Причиною таких вимушених дій з обмеження руху є висока температура повітря у літній період, що призводить до нагріття асфальтобетонного покриття. За даними науковців, при температурі +28 оС дорожнє покриття нагрівається до +40-42оС. Відтак, органічні в’яжучі переходять у розм’якшений стан, через що погіршуються міцнісні характеристики дорожнього покриття. Відповідно рух великовагового транспорту за таких умов спричинює катастрофічні руйнування дорожнього полотна. А саме: появи колій і зсувів, утворення деформацій, і, як наслідок, – знищення цілих ділянок автодоріг.

Саме тому, починаючи з 1 червня, Служба автомобільних доріг у Тернопільській області вводить сезонне обмеження руху з 10.00 до 20.00 годин для вантажних автомобілів на таких автомобільних дорогах Тернопільщини:

– М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече (км 260 – м.Кременець, км 320 – пост ДАІ м.Тернопіль, км 332 – база Великоберезовицької ДЕД, км 448 – пост ДАЇ м.Заліщики);

– М-12 Стрий-Кіровоград-Знам’янка (км 96 – м.Бережани, база райавтодору, км 144 – пост ДАІ, км 153 – м. Тернопіль, км 190 – пост ДАІ м.Підволочиськ);

– Н-02 Львів-Тернопіль (км 90 – пост ДАІ м.Зборів, км 120 – примикання автодороги Р-41, обхід м.Тернополя);

– Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль (км 34 – с.Добромшль, км 107 – пост ДАІ смт Дружба);

– Р-43 Тернопіль (від М-19)-Ланівці до Р-32, км 1;

– Р-32 Кременець-Б.Церква-Ржищів км 0+00-км 30+850.

Тернопільський Облавтодор вже встановлює на цих автошляхах дорожні знаки та панно для інформування водіїв про обмеження руху та місця стоянок великовагового автотранспорту.

Дотримання цих вимог жорстко контролюватиметься Укртрансінспекцією та Державтоінспекцією.

Перелік стоянок та місць для вантажних автомобілів великовагового транспорту:

doroga

doroga2
doroga3

Жахливі умови батальйону “Тернопіль”: злочинна недбалість кого?

Что необходимо знать о прокалывание ушей?