На Тернопільщині облавтодором докерувались до ручки

Поділитися

Про свідоме знищення дорожнього господарства Тернопільщини писали у ЗМІ неодноразово: замовлення з ремонту доріг віддають приватним підрядникам, працівникам скороють робочий тиждень і просто виплачують зарплату із запізненням. Паралельно з тим, на 100 тисяч гривень проводяться тендери на закупівлю “інформаційних послуг”, щоб у вмираючих газетах  “Вільне життя” та “Нова тернопільська”  друкувати приховану рекламу про успіхи з ремонтом доріг на Тернопіллі.

Дорожник у третьому коліні Ігор Терновий поширив у соцмережі цікавий документ:”Я щось не розумію. Може прояснить Степан Барна ситуацію навколо Тернопільського облавтодору (100% державне підприємство), керівництво якого нещодавно, в розпал сезону, видало таке розпорядження? Як кажуть, любімо Боже правду, фінансування для ремонту доріг в цьому році в Україні найбільше за останні 26 років, і знову не має місця для державних підприємств? Виходить, що для державного(!) підприємства яке налічує близько 600 чоловік(сімей) гроші на ремонт ввірених їм доріг закінчились, вимушені переходити на трьох, а то і двох денний робочий тиждень, заборгованість по заробітній платі ТРИ(!!!) місяці, а для турецької (і не тільки турецької) приватної компанії гроші Є! Впевнений, що виконання субпідрядних робіт сторонніми приватними організаціями, буде проводитись за рахунок лімітів Тернопільського облавтодору. З приватними легше домовитись? Я правильно зрозумів, це так має мислити чиновник державного масштабу??? Тоді створіть Тернопільську приватну адміністрацію (скорочено Тернопільська ОПА) і керуйте нею. А взагалі, дорожнє керівництво області ще існує? Чи патріотизм державі проявляється тільки покледеною рукою на серце під час виконання першого куплету гімну України? Ви або хрестик зніміть, або труси одягніть…

 

Чому не варто їхати відпочивати у Солотвино

Мало того, що сів за кермо чужого авто, ще й власника побив