Коронавірус в Тернополі яскраво демонструє, як влада, зокрема міський голова Сергій Надал, користується неосвіченістю мас, кидається у крайнощі, піариться на біді і готує собі плацдарм на вибори в жовтні цього року. І якщо з Надалом все зрозуміло: адекватні люди як не хотіли за нього голосувати, так і не будуть, то місцеве неосвічене духовенство втрачає позиції ледь не щодня. А з початком оголошення епідемії – фактично репутаційно збанкрутували . Спочатку заробітчани в рясах втратили відчуття реальності, оголосивши, що всі храми будуть відкриті, приходьте на Служби Божі.
Саме так у середньовіччі духовенство заробляло капітали на страху та вірі.
І коли у цивілізованому світі Вселенський патріарх Варфоломій наказав церквам припинити служби через коронавірус, то тернопільські батюшки далі торочили свою мантру.
20 березня в мечетях Мекки та Медіни заборонили читати молитви під час епідемії COVID-19,
Проте мусульман не кинули на призвоще, а підтримують. Віруючі активно спілкуються, обговорють важливі теми. А подивитись на примітивних заробітчан в рясах – і робиться сумно. В соціальних сережах духівники нікому не цікаві. Вони не вміють зацікавити людей цікавою проповіддю, змістовним текстом про сучасне буття. І як наслідок, критично мислячий тернополян не зважає на духовество, яке хоче вхопити хайп на коронавірусі і повернути свій колишній авторитет. Проте, якщо століття тому перед священником у селі знімали усі капелюха з поваги до авторитету духовної особи, то нині від малого до старого знають скільки треба бензину купити отцеві, аби приїхав на службу, скільки з кожної хати збирають у селі, яка такса на хрестини чи відспівування, а ще додати, щоб батюшка захотів прийти до хати…
З отримання томосу вірилось, що митрополит Епіфаній зробить кардинальну реформу, візьме освічений клір, а не увесь цей баласт, зробить календарну реформу. Наразі православні під Констатинополем відрізняються від прокремлівських запроданців лише патріотичною позицією. Комусь цього поки достатньо. Проте, після перемоги України в російсько-українській війні наш народ очікує велике розчарування від примітивності осіб у рясах, які стали вдалими бізнесовцями на дорогих іномарках і убогими духівниками.
Для прикладу, у Тернополі 22 березня , архієпископ Тернопільський і Бучацький Тихон разом з духовенством помолився перед Чудотворною іконою Матері Божої Тернопільської на основних в’їздах до міста Тернополя. Владика звершив читання акафіста до Пресвятої Богородиці, прочитав молитву під час пошесті згубної (епідемії) та благословивши місто і його жителів окропив святою водою, повідомляє Тернопільсько-Бучацька єпархія Православної Церкви України
І все.
Ви справді вірите, що цього середньовічного ритуалу достатньо у ХХI столітті?
Примітивні особи ніколи не зможуть стати лідерами громадської думки тернополян, сконсолідувати та стати просвітниками народу, маяками у бурхливому сьогоденні. У Тернополі не має ЖОДНОГО авторитетного священнослужителя з будь-якої конфесії, якого б шанувала громада за мудрість, розважливість, далекоглядність…
Невже заробітчани в рясах думають, що тернополяни забули про їхнього колишнього керівника – Архієпископа Тернопільського і ПодільськогоМстислава – який розважався у піст з легкодоступними дівчатами в барі “Сіті”, вживав алкоголь і хуліганив, а в час розкаяння підтримував романтичні стосунки із заміжньою жінкою? Це чудо в рясі не сприйняли на Хмельниччині, куди перевели на аналогічну посаду, так і не сприймають серйозно новоутворене угруповання кліру, яким від митрополита Мефодія дісталась реліквія. Постояти біля Порошенка недостатньо, щоб заслужити авторитет…
Підписуйтесь на наш ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛ
Долучайтесь до нашої групи у Вайбері
Ми в Instagram
Наша сторінка в facebook
Ми у whatsapp