Про вибори мера рідного Львова

Поділитися

Навесні випадково включила львівський телеканал НТА, політичне шоу “Говорить Великий Львів”. Подивилася 5 хвилин, а потім стався блекаут і я вже додивлялася останні секунди гіпнотичної заставки великої програми. Це було дивовижно: розуміти, що регіональний продукт можуть робити на рівні з російською пропагандою. Ці методи, з часів захисту бакалаврської “Російська пропаганда під час Євромайдану” у 2014-му, я не сплутаю ні з чим. Те, як там знищували рейтинг і дегуманізували одного з кандидатів вражало безпрецедентністю і системністю. Дивувало й те, як автори активно розкручували і заохочували наративи про надпатріотичність, винятковість та особливу роль Львова/львів’ян, свідомо чи несвідомо, наносячи місту репутаційний демедж в масштабі країни (програму ретранслювало декілька всеукраїнських телеканалів).Цифрам проєкту в діджіталі можна було позаздрити. В ефірі виходили й інші подібні програми з красивою картинкою і великими дозами зради.Втім, результати екзит-полів виборів мера Львова – кейс про те, що скільки грошей і ресурсу не було б влито в такий лютий контент під брендом “незалежне телевізійне агентство”, це може не спрацювати. І це позитивний сигнал у цій буремній епосі фейкньюз.p.s. тепер в навчальний курс з медіаетики і медіаграмотності на журфаках можна додавати тему “Роль регіональних медіа у результатах виборів мера Львова – 2020” 🙂

Дарія Гірна

Підписуйтесь на наш ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛ

Долучайтесь до нашої групи у Вайбері

Ми в Instagram

Наша сторінка в facebook

Ми у whatsapp

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

Завтра, 24 листопада, на масиві “Дружба” в Тернополі, в Кутківцях, Пронятині та Петрикові не буде води з 8 до 20 години

Бобри повернулись у Галичину вперше за 250 років