Чи сниться твоєму головреду реклама онлайн-казино?

Поділитися

Останнім часом реклама азартних ігор Усе частіше хитро вигулькує серед медіаконтенту. “Та це ж було вже!” — скажете ви, і будете праві, але ця історія із подвійним дном. Зараз гемблінг у лідерах замовної реклами, яка шириться під виглядом журналістських матеріалів в геометричній прогресії. І зважаючи на обставини — це точно не сприяє покращенню якості життя українців.

Як говорять, диявол — в деталях. І їх виявив наш медіаексперт Дмитро Баркар у новому дослідженні, де він пише про спонукання українців до залежності, неналежне маркування гемблінгу, а ще про халепу, в яку може втрапити медіа через недостатнє законодавче врегулювання. Або ж, навпаки — уникнути відповідальності.

Хто є найбільшим замовником гемблінгу, як ринок азартних ігор використовує війну для покращення репутації? І, головне, — чому українські медіа все-таки беруть рекламу азартних ігор, усвідомлюючи неетичність? Читайте про це на нашому сайті чи слухайте автора дослідження у вівторок вранці в ефірі Українського Радіо о 9:15.

(До речі, на ілюстрації результат нашого прохання до штучного інтелекту показати, як би виглядала реклама казино в газеті. Як бачите, не дуже ефективно, бо ніхто б нічого не зрозумів.)
Окрім намагань поляризувати і розколоти українське суспільство безпосередньо в Україні, російські пропагандисти невпинно шукають способи налаштувати проти нас європейців, і використовують для цього групи підтримки та допомоги українським переселенцям, які залишили домівки через агресію Росії. Власне, цинізм ситуації цілком типовий для росіян.

Що намагаються зробити?
Прив’язати образ “лінивих і нахабних українських біженців”, які зацікавлені тільки у соцвиплатах. Серед наративів, які вони поширюють — нібито небажання українців протистояти вторгненню Росії та необхідність замирення з агресором.

Нічого нового, адже російським пропагандистам загалом не дає спокою західна підтримка України. І свою аудиторію вони переконують у тому, що це єдина причина, чому Росія не перемогла. Однак все ж російська пропаганда змінила свою інформаційну стратегію. Якщо раніше її меседжі були спрямовані на внутрішню аудиторію, то зараз — це наративи, які можуть вплинути на українське суспільство, як-от — втома Заходу, корупція у владі та війна до останнього українця.

Наше дослідження також виявило цікаву фобію пропагандистів — тепер вони побоюються називати Володимира Зеленського президентом України. Є дані, що цього від медіа Росії вимагали посадовці адміністрації Путіна. Натомість вони наполягали, щоб використовувалися висловлювання на кшталт “режим Зеленського”. І більшість російських медіа задовольнила вимоги Кремля.

50 грн за реєстрацію в казино: як почати грати з мінімальними вкладеннями?

Після повернення з війни до цивільного життя. Історія громадської організації, яка підтримує ветеранів та їхні родини