Редакція інтернет-газети “ПРО ВСЕ” отримала скаргу на дії комунального підприємства “Тернопільводоканал”. Пропонуємо вашій увазі ознайомитись із скаргою, можливо у Вас схожа ситуація.
Інтернет видання «Про все»
Мешканці будинку № 1 «б»
Вул. Наливайка
М.Тернопіль, 46000
Суб’єкт оскарження:
Комунальне Підприємство Тернопільводоканал
Вул.. Танцорова, 7
М.Тернопіль, 46008
Скарга на неправомірні дії КП Тернопільводоканал
Ми є власниками квартир будинку № 1 «б» по вул. Наливайка в м.Тернополі. Ще у 2013 році ми зверталися до КП Тернопільводоканал з проханням укласти з нами договори з водопостачання та водовідведення, опломбувати лічильники обліку води і нараховувати плату за спожиту воду та послуги з водовідведення. Своє прохання ми аргументували тим, що відповідно до ст.. 19 ЗУ «Про питну воду та питне водопостачання» : «Договір про надання послуг з питного водопостачання укладається безпосередньо між підприємством питного водопостачання або уповноваженою ним юридичною чи фізичною особою і споживачем». Відповідно до п.3 ч.2 ст. 21 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» КП «Тернопільводокаанал» зобов’язано укласти договір зі споживачем на основі типового договору. Типовий договір про надання житлово-комунальних послуг затверджений постановою КМУ № 630 від 21.07.2005 року «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення». Відповідно до ч.1 ст.. 20 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» : «Споживач має право: одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг».
Відповідно до ч.3 ст. 20 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» «Споживач зобов’язаний: 1) укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору». Такий обов’язок споживача, кореспондується з обов’язком підприємства питаного водопостачання укласти договір зі споживачем на основі типового договору, як це передбачено ч.2 ст. 21 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги».
Однак Відповідач незаконно відмовився від підписання договору на основі типового договору, затвердженого постановою КМУ № 630 від 21.07.2005 року.
Відповідно до норми ст.. 22 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» : «Споживачі питної води мають право на:
забезпечення питною водою, якість якої відповідає державним стандартам, кількість і режим подачі якої визначаються на договірних засадах в обсязі, не меншому від нормативів питного водопостачання. Відповідно до ст.. 23 ЗУ «Про питну воду та питне водопостачання» : «Підприємства питного водопостачання зобов’язані забезпечити: виробництво та постачання споживачам питної води відповідно до умов договору».
КП «Тернопільводоканал» є виконавцем послуг з водопостачання та водовідведення оскільки відповідно до норми ст.. 16 ЗУ «Про питну воду та питне водопостачання»: «Підприємство питного водопостачання провадить свою діяльність на підставі таких документів: дозволу на спеціальне водокористування або дозволу на користування надрами (у разі використання підземних вод); ліцензії на господарську діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення; державного акта на право постійного користування або на право власності на землю; технічного проекту на розміщення водопровідних мереж, споруд та устаткування, погодженого і затвердженого в установленому порядку».
Ніхто крім КП Тернопільводоканал у м.Тернополі не має відповідних документів. Однак відповідач безпідставно і незаконно ухиляється від укладення договору про надання комунальних послуг з водопостачання та водовідведення безпосередньо зі споживачем на основі типового договору, затвердженого постановою КМУ № 630 від 21.07.2005 року.
05 травня 2014 року КП Тернопільводоканал незаконно відрізало будинок від водопостачання і припинило водопостачання будинку.
Відповідно до норми ст.16 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» : «Комунальні послуги надаються споживачам безперебійно…»
П. 4 даної статті передбачено, що «У разі застосування перерви в наданні послуг виконавець/виробник зобов’язаний повідомити через засоби масової інформації про таку перерву споживача не пізніш як за 10 днів (за винятком перерви, що виникла внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг»…
Такі дії КП Тернопільводоканал містять ознаки самоправства і зловживання службовим становищем. Невиконання рішення суду завдає шкоди мені як мешканцю будинку ці споживачу послуг і порушує мої права, тому що я заборгованості за водопостачання не маю. Невідомо на якій підставі КП Тернопільводоканал встановило заборгованість за водопостачання будинку. На підставі викладеного,
ПРОСИМО
1. Провести з даного факту журналістське розслідування та вжити заходів щодо висвітлення у пресі зловживань монопольним становищем КП Тернопільводоканал і вжити заходів щодо притягнення винних посадових осіб КП Тернопільводоканал до відповідальності за зловживання службовим становищем і самоправство.
5 травня 2014 року підписи мешканців будинку 1 «б»
Кареліна Олена Володимирівна кВ. № 61
Чорна Марія Степанівна кВ. № 11
Гнатенко Андрій Нифонтович кВ. № 15
Світловський Ігор Михайлович кВ. № 19
Щодо схожої ситуації “ПРО ВСЕ” вже оприлюднювали замітки:
“Водний” скандал у Тернополі: мешканці просять мера і правоохоронців допомоги
та
Продовження “водного скандалу”: правда від “Тернопільводоканалу” (відео)