Чи допоможе Степану Барні рівень медійності, коли людям хліба немає за що купити?

Поділитися

За результатами моніторингу ЗМІ, проведеному проектом «Медіатека», очільник Тернопільської ОДА посів друге місце серед своїх колег за рівнем медійності. Степана Барну згадали в інформаційних повідомленнях 6428 разів.
Сервіс «Медіатека» (http://medialib.com.ua/) спеціалізується на моніторингу та аналізу ЗМІ, надання адаптованих IT-рішень для створення персональної бази інформації онлайн- і офлайн-джерел, а також моніторингу та аналізі всіх типів соціальних медіа. Серед партнерів компанії — комерційні компанії, Кабінет Міністрів України, інтернет-видання «Телекритика» та багато інших.
Працівники проекту систематично проводять моніторинг інформаційного поля щодо згадуваності різних знакових подій і аналізують передумови її збільшення (наприклад, теоретичного повернення Криму, надання Україні безвізового режиму), політиків (Петра Порошенка, Міхеіла Саакашвілі, Надії Савченко) та найбільших гравців різних комерційних ринків.
19 грудня аналітики проекту опублікували на своїй сторінці в «Facebook» (https://www.facebook.com/medialib.com.ua/) дослідження згадуваності очільників ОДА за 2016 рік. На їхню думку, губернатор сьогодні повинен не лише приймати важливі рішення, але й ефективно комунікувати з громадою. У тому числі, через ЗМІ.
Друге місце серед губернаторів 24 областей України посів голова Тернопільсокї ОДА Степан Барна. Про нього згадували в медіаполі 6428 разів. Більшу згадуваність має лише голова КМДА Віталій Кличко — 15 538 інформаційних повідомлень. Та голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль (7586 згадок).
Ім’я Барни не лише активно з’являється в локальних і всеукраїнських інтернет-виданнях. Він активно використовує соціальні мережі в своїй промоції. Очільник Тернопільської ОДА комунікує зі своїми підписниками через особисту та публічну сторінки в «Facebook».
Довідка: Результати сформовані при використанні системи моніторингу медіа «Медіатека», було досліджено понад 13 млн. повідомлень, з них 1,5% — стенограми ТБ, 0,7% — стенограми радіо, 2% — матеріали друкованих ЗМІ, 15,6% — повідомлення Facebook, решта — сайти онлайн-видань та інформагентств.
Денис Старостін, проект «Медіатека»

Хороший способ аренды жилья в Киеве

Під колесами буса на Тернопільщині загинув перехожий