Про свідоме знищення дорожнього господарства Тернопільщини писали у ЗМІ неодноразово: замовлення з ремонту доріг віддають приватним підрядникам, працівникам скороють робочий тиждень і просто виплачують зарплату із запізненням. Паралельно з тим, на 100 тисяч гривень проводяться тендери на закупівлю “інформаційних послуг”, щоб у вмираючих газетах “Вільне життя” та “Нова тернопільська” друкувати приховану рекламу про успіхи з ремонтом доріг на Тернопіллі.
Дорожник у третьому коліні Ігор Терновий поширив у соцмережі цікавий документ:”Я щось не розумію. Може прояснить Степан Барна ситуацію навколо Тернопільського облавтодору (100% державне підприємство), керівництво якого нещодавно, в розпал сезону, видало таке розпорядження? Як кажуть, любімо Боже правду, фінансування для ремонту доріг в цьому році в Україні найбільше за останні 26 років, і знову не має місця для державних підприємств? Виходить, що для державного(!) підприємства яке налічує близько 600 чоловік(сімей) гроші на ремонт ввірених їм доріг закінчились, вимушені переходити на трьох, а то і двох денний робочий тиждень, заборгованість по заробітній платі ТРИ(!!!) місяці, а для турецької (і не тільки турецької) приватної компанії гроші Є! Впевнений, що виконання субпідрядних робіт сторонніми приватними організаціями, буде проводитись за рахунок лімітів Тернопільського облавтодору. З приватними легше домовитись? Я правильно зрозумів, це так має мислити чиновник державного масштабу??? Тоді створіть Тернопільську приватну адміністрацію (скорочено Тернопільська ОПА) і керуйте нею. А взагалі, дорожнє керівництво області ще існує? Чи патріотизм державі проявляється тільки покледеною рукою на серце під час виконання першого куплету гімну України? Ви або хрестик зніміть, або труси одягніть…”