Основною метою діяльності комунального підприємства «Чортків дім» є надання послуг з утримання будинків і споруд, прибудинкових територій та капітальний ремонт житлового фонду.
Однак внаслідок високого рівня зношеності житловий фонд міста перебуває в жалюгідному стані. Власних коштів на його утримання та поточний ремонт катастрофічно не вистачає, а ті які є, в тому числі і бюджетні, здебільшого використовуються на усунення аварійних і техногенних ситуацій. Через брак обігових коштів не проводяться в необхідних обсягах капітальні ремонти будинків.
Та все ж, як засвідчують цифри, підприємство за період з 01.05. 2009 по 01.05. 2011 надало різного роду послуг на більш ніж 1,4 млн. грн. Рік у рік обсяг доходів підприємства зростає, але, як вияснилось, не за рахунок збільшення обсягів надання послуг, а в основному через підвищення тарифів на квартплату. За результатами діяльності підприємство щорічно отримувало прибутки.
На фінансовий стан підприємства негативно впливає заборгованість споживачів за отримані послуги, яка на 1 травня цього року становила 206 тис.грн. Не сприяє покращенню фінансового стану і господарська діяльність цього підприємства. У процесі планової ревізії тут встановлено фінансових порушень, що призвели до втрат, на загальну суму 200 тис.грн.
Так, ревізією встановлено, що заборгованість споживачів по оплаті за утримання житла та прибудинкових територій, яка рахувалася за даними аналітичного обліку на кінець 2010 року, частково, (в сумі 70,5 тис. грн.) не перенесена в книги обліку 2011 року, або просто «загублена».
Ревізією використання бюджетних коштів встановлено факт нецільового їх використання в сумі 74,7 тис. грн. Так, кошти, які рішенням сесії міської ради виділені на проведення капітального ремонту житлового фонду, використані на будівництво газопроводу по вул. Січинського.
При використанні коштів на капітальний ремонт житла та облаштування дитячих майданчиків виявлено завищення вартості виконаних робіт майже на 10 тис. грн.
Ревізією законності та достовірності витрат на оплату праці працівників встановлено порушень при виплаті заробітної плати на загальну суму 32 тис. грн., і відповідно, зайво перераховано внесків до соціальних фондів на 10,2 тис. грн.
Ревізією правильності списання пального встановлено безпідставне списання бензину в кількості 269 л на суму 1,8 тис. грн.
За наслідками ревізії двох посадових осіб підприємства притягнуто до адміністративної відповідальності. Про результати ревізії поінформовано міського голову. Матеріали ревізії передано правоохоронним органам, повідомили “Про все” у прес-службі КРУ в Тернопільській області