Зношеними вважаються 75% доріг загального користування Тернопільщини, протяжністю у 5 тисяч кілометрів. Як повідомив начальник служби автомобільних доріг в області Микола Гнатів, щороку на капітальний ремонт чекає 420 кілометрів Тернопільських шляхів і майже вдвічі більше – на поточний. Рік у рік на капітальний ремонт потрібно 1 мільярд 200 мільйонів гривень, а щоб розпочати поточний – плюс 340 мільйонів в українській валюті.
Між тим, ціни з року в рік все ростуть, а дорожнє покриття з поганого стану переходить у жахливий. Директор дочірнього підприємства «Тернопільоблавтодор» Володимир Гаврилюк зізнається, що дороги в області не будуються вже тривалий час і невідомо коли цього чекати: «На жаль, за останні роки облавтодор усе менше виконує роботи з капітального ремонту. Будівництво – я вже й забув, коли проводили. Більшість коштів іде на експлуатацію автомобільних доріг та ремонт».
Лише на 14 % від потреб у 2010 році було профінансовано дорожню галузь України. Та ситуація з фінансовою стороною не покращилася й цьогоріч – виділити стільки грошей означає спустошити бюджет країни. Зважаючи на цей фактор, ні обласна, ні місцева влада не спішить «розщедрюватися» на «дорожні проблеми»…А на носі «Євро-2012» і не так за владу – за країну соромно, що у невмілих руках занепадає….
Лілія Куленич