Уродженець Тернопільщини, а якщо точніше- села Синьків, що у Заліщицькому районі, Дмитро Фірташ схоже стане спонсором найтитулованішої футбольної команди України. Шостого червня київське «Динамо» представить свого нового генерального спонсора. Місце ПриватБанку, який припинив співпрацю з клубом, швидше за все, займе інша фінансова установа – належить Дмитру Фірташу банк «Надра».
Таку інформацію Forbes підтвердили два незалежних один від одного джерела. Голова правління банку «Надра» Дмитро Зінков від коментарів відмовився. «До тих пір, поки переговори не завершені, а договір не фіналізовано, це всього лише чутки», – сказав він. Віце-президент “Динамо” Олексій Семененко також відмовився від коментарів.
Джерело, знайоме з умовами підготовленого контракту, повідомив, що Надра Банк стане генеральним спонсором «Динамо» з імовірністю 99%. За його інформацією, згідно спонсорській контрактом фінансова установа Фірташа буде перераховувати футбольному клубу братів Суркісів близько 25 млн гривень на рік.
«У пакет з генеральним спонсором, як правило, включається не тільки реклама на футболках, – пояснює комерційний директор футбольного клубу« Шахтар »(Донецьк) Дмитро Кириленко. – Спонсор отримує
Згідно спонсорській контрактом, на рік фінансова установа Фірташа буде перераховувати футбольному клубу братів Суркісів близько 25 млн гривень
право використовувати футболістів у своїй рекламі, отримує доступ до бази вболівальників клубу і можливість просувати в їх середовищі свої послуги ». За словами фахівця, клуб також може надати генеральному спонсору для розміщення реклами білборди на стадіоні, іноді – навіть ложу стадіону.
«При цьому спонсор повинен враховувати, що, крім грошей за контрактом, він зазвичай несе і додаткові витрати – на розробку і продакшн рекламних роликів за участю клубу, проведення маркетингових акцій і т. д.», – підкреслює Кириленко.
Останні шість років генеральним спонсором «Динамо» був ПриватБанк, чий логотип красувався на футболках клубу. Один з основних акціонерів фінансової установи Ігор Коломойський охолов до українського футболу і скоротив витрати на фінансування низки футбольних клубів.
Яку суму платив ПриватБанк за право називатися спонсором «Динамо», у банку не говорять. За словами Кириленка з «Шахтаря», для українського топ-клубу, виступаючого в єврокубках, сума контракту з титульним спонсором становить $ 3-5 млн на рік
Згідно з поширеним ПриватБанком прес-релізу, він продовжує працювати з «Динамо» по ряду інших проектів: продажу електронних квитків на футбол, банківського обслуговування футболістів та ін
Банки – традиційні титульні спонсори для «Динамо». З 1996 по 2004 рік на футболках команди рекламувався Промінвестбанк.