“Обличчя і голос компанії” – адміністративний персонал

Поділитися

Поняття “адміністративний персонал” включає широкий спектр професій, що забезпечують функціонування компанії за такими напрямками, як маркетинг і PR, управління персоналом, інформаційні технології, фінанси та багато інших. Відтак роботодавці постійно зацікавлені в наймі спеціалістів у цій сфері, адже без них діяльність будь-якої компанії просто зупиниться. Вакансії, пов’язані з адміністративним персоналом, займають стабільну позицію в рейтингу затребуваності. Так, за даними порталу jobua.com, в Тернополі адміністративних працівників за популярністю серед роботодавців випереджають тільки спеціалісти з продажів.
Працевлаштуватися в цій галузі мають змогу претенденти з найрізноманітнішою освітою і досвідом роботи.
Тим, хто має економічну або технічну освіту, варто звернути увагу в першу чергу на вакансію менеджера. Це одна з топових професій, яка приноситиме стабільний прибуток біля 4000 – 5000 гривень щомісяця. Менеджмент – досить широке поняття, що включає, зокрема, найпопулярніші в цьому секторі вакансії: менеджер з постачання і менеджер по роботі з клієнтами. Звичайно, при виборі галузі праці, майбутнім менеджерам варто керуватися виключно своїми здібностями та інтересами, проте потенційним менеджерам слід пам`ятати про такі “універсальні” вимоги, як знання ПК, комунікабельність, стресостійкість, а також організаторські навички.
З вакансіями менеджерів у топі затребуваності сусідять вакансії оператора call-центру, основною перевагою яких є доступність для широкого кола кандидатів внаслідок невисоких вимог. Найчастіше на таку посаду шукають молодих дівчат. Досвід роботи і освіта для більшості роботодавців не є важливими, адже головним критерієм придатності для цієї вакансії виступають особисті якості: комунікабельність, грамотність, володіння комп’ютером. Додатковою перевагою кандидата буде володіння іноземною мовою. У Тернополі “люди на телефоні” можуть розраховувати на зарплату близько 3000 гривень. Більш досвідчені пошукачі з вищою освітою у call-центрах теж потрібні: вони можуть працювати на посаді супервайзера, яка, щоправда, попри свою професійну і матеріальну перспективність, не є настільки популярною.
Досить часто у Тернополі шукають адміністраторів – у більшості випадків, з досвідом роботи і вищою економічною освітою. В залежності від спеціалізації, праця полягатиме в контролі за дотриманням стандартів організації, пошуку і навчанні персоналу, прийомі дзвінків тощо. Таким чином, службові обов’язки не надто складні, що, на жаль, накладає відбиток і на рівень прибутку – в середньому це 1500-3000 гривень. Значно вищий рівень зарплати очікує кандидатів, які ризикнуть співпрацювати з інтернет-магазинами. На професійному обслуговуванні інтернет-сервісу є можливість заробити понад 5000 гривень на місяць.
Стабільно затребуваними залишаються бухгалтери, адже ця посада вимагає відмінної професійної підготовки та високої відповідальності. За ведення обліку, аналіз продажів, нарахування заробітної плати та інші посадові обов’язки готові запропонувати в середньому близько 2000 гривень.
Звичайно, перелік працівників, потрібних у сфері адміністративного персоналу, можна продовжувати і продовжувати. Офісну роботу без проблем можуть знайти також філологи – на посаді перекладачів та асистентів, інформатики – як системні адміністратори, або навіть представники творчих професій – дизайнери та копірайтери. Отже, єдиною перешкодою на шляху до успішної адміністративної кар’єри і посідання керівних посад може бути хіба що недостатня мотивація з боку пошукача, адже сучасний ринок праці надає усі можливості для того, щоб кожен претендент на офісну посаду здобув її і мав змогу самовдосконалюватись надалі.

Правий Сектор не визнає бандитського режиму Порошенка. Ярош склав повноваження через пліткарів

Для реалізації безхазяйного майна – суб’єкту господарювання необхідно бути включеним до єдиного реєстру