Упродовж лютого на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшла 901 звернення мешканців (відповідно 62 та 839 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.
3 звернення стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками були встановлені причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх. А саме — вулиці Шкільна, 8 ( котельна); Петраківська, 25а та 25 — відремонтовано запірну арматуру.
37 звернень тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
377 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
Найбільше у лютому звернень від тернополян — 473— надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.