Упродовж квітня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшла 829 звернень мешканців (відповідно 58 та 771 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.
З них — 8 звернень щодо якості питної води: вулиці Карпенка,15а/59; Лучаківського, 5/7; Драгоманова,1/36;Колонтая, 6/62; Приміська,15а; Малишка,1/39; Миру,9а; Дубовецька,1а/5. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
42 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
1 звернення пов’язане із незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційних мережах.
346 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
Найбільше у квітні звернень від тернополян — 425 — надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.