radaСьогодні у Тернопільській обласній раді відбулося засідання конкурсної комісії на заміщення вакантної посади директора – художнього керівника комунальної установи Тернопільської обласної ради «Тернопільський академічний обласний український драматичний театр ім. Т.Г. Шевченка». Якщо 12 липня претендентів було четверо, то цього разу лише троє: в.о. директора театру Борис Репка, начальник обласного управління культури Григорій Шергей та психолог Степан Кондира. Реальними претендентами були перші двоє. Останній просто даремно витратив час присутніх, оскільки в театральній тематиці не мав зеленого поняття.

У порівнянні з попереднім засіданням, відбулися зміни у конкурсній комісії. З’явився рухівець Вихрущ, зник голова комісії Олег Герман та профспілковий діяч, який голосував минулого разу за Шергея – Андрій Присяжний. Забрали з комісії підлеглу Шергея – Гудиму, а запхунули туди заступника губернатора Олега Валова, який не промовив й букви, оскільки ця тематика для нього далека. Він мав просто поставити хрестик за потрібного кандидата.

Першим до зали прийшов за пів години до початку засідання Степан Кондира. На що він сподівався -складно зрозуміти. Чимало громадських активістів, які прийшли заздалегідь цікавились на скільки часу затягнеться ця “байда”. Переживали за справу реально актори театру. На носі грядуть зміни і безпечніше їм перебути з ніяким Репкою, ніж ставлеником влади Григорієм Шергеєм. Про підводні течії ми писали минулого разу.

Намагалась переконати одного із колег по комісії Галина Садовська, апелюючи до думки колективу театру. Все це відбувалось під час прямої трансляції в інтернет-мережі.

Як тільки голова комісії Любомир Крупа розпочав засідання, стало зрозуміло, що ой як не просто воно пройде. Від громадської ради почали погрожувати судовим позовом, волонтер Алла Чонгар попереджала про тиск і хабарі на членів комісії. Останні здивовано переглядались. Волонтер вимагала перенести засідання на тиждень, щоб правоохоронці розібрались у ситуації. Керівник спілки художників Дорош відверто виступив проти Шергея.

Коли пристрасті вляглися, Крупа почав проводити конкурсне засідання.

Першим слово надали Борису Репці. У липні було соромно слухати примітивізм Репки. Сьогодні ж йому написали набагато кращу промову друзі та колеги. Проте, як тільки Борис відривався від папірця і пробував імпровізувати, то відразу робилось смішно з його убогої мови і примітивного мислення.

Керує Репка театром у статусі виконуючого обов’язки 4,5 роки. У червні 2013 року новопризначений директор відзначився  торгівлею трусами і панчохами у фоє театру, яку здійснив під прикриттям свободівців.

Цей інцидент нині вважає непорозумінням.

Тішив директор Репка, як з мільйона гривень у рік касових зборів зробив два. Проте, що інфляція за цей час зросла втричі не згадував. Тішився більше, що у 2015 році став лауреатом конкурсу “Людина року-2015”. Насправді, порядні тернополяни уникають тієї кампанії хапуг, які добирають до себе “людей року”.

Розказував Репка про ріст кількості глядачів у театрі за його керівництва. Насправді ж, його конкурент і начальник управління культури Григорій Шергей повідомив присутніх, що зал не заповнений в театрі на виставах (згідно проданих квитків) на 60%.

Розсмішив зал в.о. директора тим, що відремонтував туалети в театрі за свого керівництва та ставиться 5-6 прем’єр в рік.

Насправді, через низьку якість вистав, на прем’єри яких ходять родичі і друзі артистів, а далі зали пустують, тому й відремонтовані санвузли не мають великого навантаження, щоб псувати “театральний дух” ))

Написали Репці мудріші колеги, що фоє краще почали використовувати. Торік там розмістили найбільший 5-ти метровий дідух в Україні. Планують робити камерні оркестри. Використовувати малу сцену (хоч за 4 роки правління Репки там поставили аж одну виставу).

2017 рік буде роком Курбаса. Замість того, щоб до святкувань відремонтувати заклад, Репка почав “вішати лапшу”, що наступні 5 років буде робити ремонти. За які гроші? Облрада і Кабмін дадуть. Правда, плюсом є, що відремонтована вже сцена.

Під завісу виступу Репка пафосно згадав про душу театру, щось млямлив про її реставрацію… Хотів завершити на високій ноті.

Заступник голови облрали Крупа, який явно був за Шергея, запитав , як працевлаштовують випускників-артистів. Конкретики не почули.

Підтримав свого шефа актор Малінович, який зняв свою кандидатуру. Намагався додати плюсів й В’ячеслав Жила.

Проте, програма Григорія Шергея продемонструвала нікчемність Репки як керівника і викликала багато питань, чому Шергей так мало допомагав “лоху-директору”. Звісно, Шергей, який 4 рази пробувався на посаду директора, не хотів посилювати позиції свого ніякого конкурента.

Колектив театру не сприймає Шергея. Звісно, умілий чиновник, підтриманий владою, вміло “оптимізує” розбалансований колектив. У такий час ніхто не хоче опинитись на вулиці. Хоча Шергей переконував, що за всю свою кар’єру не звільнив жодної людини і не дав догани.

Але любімо правду: хто хоче працювати, коли можна отримувати зарплатню майже за ніщо? Звісно, краще балдіти при Репці. Якби це була чиясь приватна лавочка – без питань. Можна тримати половину дармоїдів. Але ж театр утримується за рахунок платників податків! А що ж там можна побачити? В академічному театрі імені Тараса Шевченка не має гідної сучасної вистави про генія українського народу! 200 тисяч гривень, виділених на постановку п’єси про Кобзаря на 200-річчя у 2014 році, освоїли на … оплату комунальних платежів.

Колись потужний бренд – “Тернопільські театральні вечори” жахливо занепав саме за Репки. Нині Міністерство культури відмовляється не лише від співфінансувати фестиваль, але й хоче вийти зі співзасновників. У той же час фестиваль у Коломиї проводяться значно потужніше…

Дякували Репці за вистави, поставлені Стригуном. Але ж за кошти платників податків Репка “купляв” собі головну роль, а маститий режисер отримував неймовірний гонорар за кілька репетицій.

Аргумент режисера В’ячеслава Жили про те, що у нашому театрі є постановка за Франком “Украдене щастя” не витримує критики…

Цікаво розповідав Григорій Шергей про створення концепції гастрольної діяльності театру не лише по області, Україні, але й за кордоном. Зрозуміло, що Борис Репка такий лексичний зворот й сформулювати не може, не те, щоб осягнути. А Шергею, як начальнику управління, певно, не має бажання працювати за барана.

Якщо говорити відверто, то ідеї Григорія Платоновича хотілося принаймні слухати, розмах його планів просто грандіозний на фоні блідого виступу Репки.

Але все це розбивається у стіну нерозуміння колективу театру. Так звані тернопільські актори вважають, що вони на сцені навіть в носі геніально колупаються. Що хотіти, якщо технічна служба театру – прес-служба, яку названо літературно-драматургічною частиною, дозволяє собі роками не запрошувати на прес-конференції усіх журналістів – досі не створена електронна розсилка анонсів театру, медійних заходів тощо. І це у XXI столітті! На своєму вкрай непопулярному театральному сайті з прихованою статистикою відвідувань, “про людське око” розміщується анонс заходу, щоб мати “відмазку”, що кличемо усіх, а насправді…

Пори чимало плюсів Шергея,  є у чиновника великий мінус. У часи після Майдану, має бути комунікація між керівництвом і акторами. Шергей чи то занадто гордий, щоб спілкуватися зі стадом, яке сліпо підтримує барана, чи занадто швидко повірив, що маючи підтримку адміністрації, зможе посісти керівне крісло.

Шергей сидить у кріслі начальника управління десять років. Зробив чимало. Але він завжди обслуговував владу. Натомість, головні заходи Революції Гідності, відбувались на сходах театру, студентів та інших людей пускали у фоє театру погрітися… Звісно, керували облрадою тоді свободівці, а не регіонали, тому попробував би Репка не пустити тернополян…

Якими аргументами не керувалась конкурсна комісія, але Шергей виглядав значно компетентнішим від Репки.Зрозуміло, що у нинішній час прогресивних змін він далеко не панацея. Сумно, що переміг Репка, який ще більше законсервує знекровлений тернопільський театр.

Підсумок голосування: 5 голосів за Репку і 4 за Шергея. Останній мав мужність привітати Бориса з перемогою.

Чи виграє від того тернопільський глядач? Напевно, що ні, бо ми вже стали свідками майже п’ятирічного керування Репки. Чи було б краще, якби Шергей посів крісло? Навряд. Чиновники облради зробили все, щоб про конкурс мало хто дізнався в Україні. З іншого боку, який нормальний менеджер-режисер захоче приїхати до Тернополя, щоб їсти собі задарма нерви? Це для наших “звізд” зарплата на рівні заступника губернатора – верх блаженства.

 

 

33 comments

  1. Богдан

    Спочатку хотів написати, що автор міг би привітати колектив з маленькою перемогою.. а потім подумав.. за три роки ні мені, ні моїй дружині, ні моїй сестрі не сподобалась жодна вистава у тернопільському театрі… то виходить ці барани будуть й далі шикувати за наш з вами рахунок? відчув себе дурним.. після відвідин театру у Кракові був шокований торік, наскільки там цікаво, а в нас убого..особливо з грою артистів, з динамікою..

  2. Микола

    Подивився відео – стидно стало за нашу академічну установу. один на соплях хоче пройти, другий на критиці першого.. що шергей, що репка -ніякі.. ці люди – далеке минуле для сучасної української культури…

  3. Олеся

    Машлянка, як завжди, критичний, але і правий… теж дивилась цю трансляцію, звідки взято тут відео.. нічого доброго про той конкурс не скажу..що то за дівуля з рекламної агенції? яке вона відношення має до театру? а Галина Садовська? та тьотка такий примітив писала про поліку і культуру у “вільному житті”, що навіть моя бабця з тої писанини сміялась.. казала мені, що ліпше та Галька писала б далі про буряки … а от Герман молодець, що не заходів маратися в тому лайні

  4. Олександр

    якби не відео, не повірив би, що таке може бути..таке убожество назвали конкурсом.. люди добре, та треба про конкретні речі говорити,.. а Кондирі місце в дурдомі, а не участь у конкурсі брати..він реально слабий на голову

  5. Назарій

    На одному з відео потрапила випадково на виступ папуші ірини. вона ще сміє казати, що їх ображає.. так актори дурнею страждають..у тернополі їх знають хіба як ведучих весіль – за тамадування.. яку хоч одну знакову виставу вони зіграли? хоча б говорили про неї в межах Західної України? ЖОДНОЇ!!! та на смердюче тернопільське озеро приїжджають туристи подивитись скоріше, ніж піти у тернопільський театр…

  6. Йосип

    А ми ще дивуємось, що майном громад погано розпоряджаються.. Подивіться на тих кандидатів – як вовки чекають, коли почнеться грандіозний ремонт.. за це й жеруться..кошти освоювати..це ж мільйони на ремонті..тому й така ласа посада директора театру…

  7. Орест

    дві людини на таку посаду – смішно. неадеквата-психолога до уваги не беру )) ще б від Шкробота ціла палата спробувала взяти участь ))) пародія, а не конкурс… одні понти.. жодного театрального критика, жодного топ-менеджера… аналітика – первісна… та про всі плани кандидатів треба питати на папері, щоб вони підписувались за те, що брехали-обіцяли… партія Свобода у 20009 році манну небесну обіцяла.. а що виконала? читав десь в газеті, що вже зняли передвиборчу ту програму..і дійсно – пішов на їхній сайт – не має.. а тепер депутат-свободівець Башта нам розказує як жити? по якому праву? бо сидів на Майдані? так мільйони сиділи… тільки тепер мільйони пішли на роботу, а той башта хєрнею страждає… де не глянь – всюди коментує, всюди експерт..смішно… для чого ганьбиться?

    1. Анонімний

      Ну хоч хтось скаже мені чим кардинально відрізнялась програма Шергея від Репки? Вона була ніби під копірку написана з Репчиної.Тільки Репка виступав першим!

  8. Патріот

    Шановний журналюга прочитавши вашу маячню, нічого більше не скажеш як підлабузник Шергея. При моїй роботі я цю бидлоту бачу які вони культурні люди за межами роботи. Чому ви журналюга не напишете за скільки $$$$ Шергея продав місце нездарі Лемішці директора філармонії. Він тільки вміє збирати що понеділка збори і збирати дань з підлеглих якщо ті десь собі підзаробили а вечором бухає з тим самим Шергеєм,Родзінським директором муз училища і коханками в ресторанах. І це час той самий Репка біля своєї сім’ї і люблячої дружини. По друге чому ви не напишете як Лемішка з гуртожитку філармонії вигнав працівників на двір з маленькими дітьми, як просрав гроші які виділила влада на новий автобус а потім збирав з підлеглих від 2-5000 гривень щоб не на крило КРУ. Який ви в сраці журналіст ви є друкарська проститутка. Перш як когось обсуджувати подивись в зеркало хто ти є людина чи просто собака на грошовому повідку


    1. Author
      Борис

      що репка, що шергей для автора цих рядків – рівновіддалені особи.. коли шергей нахабно йшов на посаду – ми про це писали – http://provse.te.ua/2016/07/novoho-dyrektora-ternopilskoho-teatru-ne-obraly-repka-sherhej-4-4/ вчорашній анонс засідання комісії зробили навіть специфічним – http://provse.te.ua/2016/09/u-ternopilskij-oblasnij-radi-zavtra-sprobuyut-znovu-zihraty-sherhejevu-komediyu/ проте, коли побачили хто в комісії – стало зразу зрозуміло, що Репка переміг… Лише один Дорош зі спілки художників чого вартий, гавкав на Шергея як на двієчника… заангажованість була жахлива у виборі… минулого разу ЖОДНОГО голосу за Маліновича не віддали… чи задумувались молоді актори чому?
      інше питання – чи виграє від призначення Репки тернопільський глядач?
      звичайно, що ні… за 5 років Репка довів театр до ручки…
      у промові Шергей був кращим.. воно й не дивно.. але шлейф за Шергеєм досить специфічний.. то що треба тішитись вибором меншої біди? а може досить “меншу золу” вибирати.. а треба було запропонувати очолити театр кращим з кращих в Україні…позмагатись у відкритому конкурсі…але в нас навіть після Революції гідності не питали людей – загарбала свобода свою квоту і тоді вже придумали “танці” з вибором заступників…

  9. Suzanna

    Звичайно все погано при виборі, але в тому і парадокс, що взаємостосунки між людьми стають дедалі більше подібні на палату №6, психіатричну палату. Той, хто бачив пряму трансляцію, не зовсім адекватно відреаговував на всі виступи через відсутність розуміння всього процесу: і що мав сказати один, другий чи третій кандидат. Але, як по мені, то тому чоловікові, який демонстрував мізансцени нехватало наполегливості, а може часу довести суть проблеми з глибини людських взаємостосунків і як їх можна подолати, бо директором можеш ти і не стати, а людиною потрібно залишатися завжди. І як на мене, то у цього психолога був найадекватнішим виступ з точки зору потреб сьогодення. А то ми вже маємо повні вінця обіцянок, а реалізації їх – ноль! так і хочеться сказати: повна соціальна деградація. А це тому, дописувачі, що багато обіцяють, а нічого не роблять…

  10. Петро

    Ну, панове, треба знати Репку/Ріпку/, чи як його там…Співати на підмостаках свободівських корпоративах – мастак, БПП – ще більший мастак, одурманити хлопців із Бріо на гастролях у Франції і кинути їх на 2000 євро, багато розуму не треба. А тепер театр чекай нових “звершень”-фінансових звичайно. Буде циркус ще більший незабаром, коли фінанси вилучатимуть із карманів його. Оце буде чим потішити його лоббі…

  11. Іван Петрович, колишній театральний шанувальник, добрий приятель Михайла Форгеля

    Послухав виступ Шергея.. Бракує нам таких розумних людей у театрі… Суджу по афіші тернопільських театральних вечорів.. напевно, це найслабший фестиваль за всі роки.. цього року вліплять головну премію нашим..бо ж точно дебютна прем’єра.. тільки питання – Жила старий коняка, а не молодий режисер… так хочеться в рамці диплома? невже не соромно… складається враження, що клепали той фестиваль на коліні за пляшкою коньяку …

    1. Віталій

      Фестиваль молодої режисури????Дебют????А вистави режисерів передпенсійного віку.Кому театр жене таку муру!!!

  12. Ліда

    Разів 5 ходила з подружками-одногрупницями в наш театр… якби не викладачка наша, що сиділа з краю ряду, то не висиділи.. ті, що десь були на гальорці – втікли ще до антракту.. і це нас водили, як казав декан, на найкращі вистави… тому не дивуюсь, що про ваше керівництво пишуть так з насмішкою.. на місці овчарука, я б взагалі розпустила такий театр, взяла Стригуна чи іншого сучасного метра і набрала нову трупу талановитих людей…

  13. Tor

    Це просто п*здець, а не конкурс.. і після цього Репка буде робити що хотіти..де строки виконання обіцяного? 4 рази на тиждень вони виставу ставлять.. та хоч 10 разів – якщо лайно на сцені – то в театр людей калачем не заманиш..а як приїжджає Львів чи зі столиці нормальна вистава – то за дві-три години жодного квитка в касі! 60% пустує зал!!! Це капець при багатомільйонному фінансуванні…

  14. Анатолій

    Шановні земляки – Тернополяни! Читаю відгуки про конкурс і дивуюся з якою неприхованою злобою і злою іронією що автор цієї хамської писанини, що більшість дописувачів відреагували на конкурс і його результати. Я був присутнім на конкурсі і виступав за Бориса Даниловича Рєпку (на підтримку “штанів”), якого я знаю по роботі, а не по байкам зависників на ринку. Я 4 роки працював головним електронщиком (світло,звук, теле-, радіотранслюція та компютерна техніка) у провідних театрах (3 роки -Нац. театр російської драми, 1 рік – Національна оперета). Виконав 5 складних проектів на замовлення мінкульту України. У 2000 році система керування світлом сцени була рекомендована для впровадження у театрах України, а представник знаменитої англійської фірми STRAND LIGHTING пропонував співпрацю. Я зустрічався і мав грунтовні розмови з багатьма керівниками сценічних та освітніх закладів культури нашої країни, з пані Хоролець, паном Вовкуном, Богданом Сільвестровичем Ступкою, Федором Миколайовичем Стригуном але у моєму рідному Тернополі зустрів дуже цікаву людину – Бориса Даниловича Рєпку. Я бачив його чудову гру на сцені, я бачив які рішення та дії він робить поза сценою І стверджувати, що я виступав (на підтримку “штанів”)- це брехня і хамство, але автор мабуть і понять таких не розуміє. Давайте НЕ ЗАВАЖАТИ порядній талановитій людині виконувати свою важку роботу – СЛУЖИТИ на посаді директора Тернопільському обласному академічному музично-драматичному театру імені Т.Г. Шевченка! Будьмо добрішими і справедливими! Добро завжди перемагає зло!
    Теслюк Анатолій Пилипович

    1. Tor

      Смішно читати коментар Теслюка. певно, хлоп файно ділить бабло з Репкою, тому йому так задницю лиже… весь Тернопіль знає, який бевзь Репка, як виспівував Кайді і Хомінцю на їхніх пянках, як втесався в довіру і змістив попередника… Репка просто убогий як артист..занедбав свій геніальний голос… не має того Репки, що був десятиліття тому… а як менеджер-директор Репка продемонстрував за чотири роки свою неспроможність.. Шергей був класніший на конкурсі, але це не означає, як пише автор, що прислужник режиму Януковича має й далі сидіти в керівному кріслі і тепер вже блазнювати перед бепепешниками порошенка -барною і овчаруком… новий керівник театру має служити глядачу, який платить податки на утримання нинішньої пародії, яка називається театром…

    2. Софія

      Чому толерувати? тому примітивізму, який панує в театрі? якби був живий Форгель, то Мусійчук би розквітнув до рівня генія, а не зійшов би так на пси.. хто в театрі нині палає на всеукраїнському рівні? НІХТО!!! Про що тоді можна говорити? До Форгеля Загребельний який театр тримав..які шедеври ставили.. моя тітка з Франківська їхаkf щоразу на прем’єри!!! А після теперішніх прем’єр через тиждень-два напів порожній зал.. сумно…

  15. Патріот

    Шановні критики! Якщо ні один з кандидатів вам не підходить, пишіть петицію щоб призначили директором драматичного театру Хімяка. Він точно має велике відношення до цієї не легкої праці.Я не захичаю Бориса Репка але з людської сторони він є щира і талановита людина а ті Шергеї і Лемішки є бездарами своєї роботи. До них вже давно пора взятися ГПУ. Бо таких здирників треба назначати директорами і начальниками туалету СІЗО. Шановний журналіст якщо ви так критикуєте то хоча б взнайте за скільки бабла ці люди купили місця. А на рахунок Овчарука що він що його жінка жадні на гроші, маючи можливість нажаль в цьому переконатись.

  16. Поетеса

    Найцікавіші коментарі про наш театр, які доводилось читати. Наприклад, на сайті вільного життя чи свободи, коли оприлюднюють маразми про театр, ніхто навіть речення не хоче написати.. тих, що обсипають пудрою, розуміють, що крім них, цю ахінею ніхто не читає…а ці коментарі сьогодні в спілці народ зачитував до дир… Бажаю Репці скочити вище голови. якщо Жила, Мосійчук його не підтримають належно, то за два роки буде чергова війна в театрі… А Репці рекомендую повісити в театрі свою програму з реальними датами, щоб люди бачили що, де і як буде реалізовуватись..якщо хочете, щоб віра ваших артистів у Вас швидко не випаровувалась…

  17. підприємець Степан Петрович

    Цього року був аж тричі в театрі. хотів щось отримати для душі. чесно скажу – брак даєте, шановні артисти. це то саме, якби я продавав гнилі банани. тільки мені з бюджету на магазин грошей з обласного бюджету не виділяють, а вам дають. і в тому різниця, що я завжди маю бути у формі, а ви граєте добре, коли якісь родичі чи колеги в залі… ну не можна так… почитав відгуки – з більшістю згоден.. моя дитина вчиться на актрису… на першому курсі я мріяв, щоб вона працювала у Тернопільському облдрамтеатрі… нині – все зроблю, щоб вона сюди не потрапила… Розумієте, яка трансформація у поглядах за чотири роки? І хіба винні в тому журналісти? мільйон відсотків , що ні. Вони описують, загострюючи увагу на найактуальнішому… На їхній погляд. Вам, шановні артисти, здається, що це другорядне… але насправді, зі сторони видніше.. за 20 років своєї підприємницької діяльностікілька разів звертався до преси.. про допомогу.. скажу Вам, якби не вони, то капздець був би в Тернополі давно, такі як Шергей навіть конкурсу не проводили..але питання в іншому, чому ж так погано виступав Репка? може хвилювався? але дивився трансляцію я і перший раз – то скажу, моя донька краще б організувала роботу театру.. Тому, вважаю, що Репка просто інтелектуально не тягне. а чому тоді пхає колектив? бо ним легше маніпулювати… мені більше Мосійчук з театру подобається.. кілька разів бачив його інтерв’ю за роки.. шкодую, що ця інтелігентна і високоосвічена людина-філософ не отримала підтримки в колективі… і ще..колись мій знайомий казав, що актори найкраще жили, коли була профспілка і очолював її Сачко. як став він директором, хлопу дах знесло… але що вам нині заважає відродити профспілку? вибачайте, що емоційно, але не міг змовчати, бо тема дуже близька.. і дякую Про Все, що так гостро пишете. з де чим я категорично буваю не згоден, але на те ви і є санітари нашого суспільства, журналісти

  18. банкір

    перед розстрілом театральна трупа об’єдналась.. і не має нічого в тому дивному.. прийшов би шергей – нова мітла так почала мести, що пів складу було на біржі.. тим більше, що їм там давно і місце.. а репка свою роботу змушений буде робити через нехочу… Маліновичу вартувало організувати собі таких засідателів у комісії..але молодь – романтики..вірили у чесність.. а репка, який затинався і ніс пургу розумів, головне не те, що скаже він, а як проголосує комісія… театр за 3 роки під Репкою вимре від глядача… мій такий сумний прогноз..шкодую, що не буду мати куди внуків за років 5 привести… а годувати душі непотребом не буду… телевізор викинули ще у 2010 році.. шкода, якщо театр доведеться для себе так само закрити, щоб не травмувати психіку ширпотребом

  19. Віталій

    Чому ж таке зубожіння в тернопільському театрі.Всі ті вистави Стригуна нафталін.едине що з півроку назад вийшло на сцені .,що вартує уваги ,то це сучасна проблемна п”єса “Дитина в дарунок”

  20. Roman

    Дивився відео цього драмату.., якось моторошно стає від думки, що освідчені люди, які претедують на посаду директора театру ховаються за трибуни і читають щось із папірців. Своїми словами, душею не говорять а все що написали /чи їм написали/ – читають! Ну що це за директора, що це за інтелектуали?!!
    Одне тільки “Я” зроблю, “Я” такий гарний, “Я” такий послушний. “Я”, “Я” і одні “Я”. Слухайте, панове директора, ви колись від імені душ людей будете спонукатися. Ви настільки самозакохані в самих себе, що диву даєшся цьому…
    Там один, видається останній претендент хотів щось сказати від душі, і його я зрозумів, бо не читав з написаного, а говорив те що відчував і говорив правильно, якось філософською мовою, зрозумілою. Але ми варті того, щоб його не чути. Позбирали захисників Ріпки і Шергея і один перед одним малюють картину маслом. Ну пародія виходить, паньство. Молодим і талановити акторам ніхто не дав слова. Чому не запропонували Хім’яка, чому О. Мосічука не запропонували на посаду, але ні! Потрібні лизоблюди, прихвостні, потрібно гроші відмивати через своїх. Ну що це за театр такий, тернополяни? Це ж наша душа в ньому, наша візитка міста і області, а ми?!! Продажні! Особливо комісійні/вибачте за порівняння – комісія/.
    Зі всіх виступів мені найкраще імпонував виступ отого третього кандидата – психолога. Він душою говорив, але його не хотіли слухати. Душі наші зчерствіли від цього брехливого життя!

  21. Микола, nikolaiblazhenko@mail.ru

    Ееееей, знатоки театру і театральної справи, ті що знають як треба грати на сцені і за копійки поставити конкурентну з європейськими театрами виставу,чому ви не подали свої кандидатури? Бо п….ти не мішки носити!


    1. Author
      Борис

      Рагульська позиція акторів-захисників театру: зробіть кращу виставу чи зіграйте… Так справа журналіста описати ситуацію, проаналізувати. Кореспондент отримує гонорар за те, що написаний цікавий матеріал має відгуки серед читачів. Не журналіста справа ставити виставу чи грати на сцені. А лайку пана Миколи ми не оприлюднюємо, щоб погано про наших акторів не думали читачі зі всього світу

    2. Дилетант

      Блаженко, що написав попередній комент теж актор театру. Гарно добирае слова правда ? Культурний рівень даного актора вражає. Інтилект також . Додумався інкогнито зареєструватись, а в назві електронки прописав фамілію. Спалився….. До речі подивіться в соцмережах хто його друзі. Як то кажуть “скажи мені хто твій друг і я скажу хто ти “

  22. Микола

    Це не є журналістський матеріал-окрім усього іншого ви претендуєте бути ‘фахівцем’з інших сфер, зокрема і мистецтвознавцем і театрознавцем, яким далеко не є.Р.s Краще часом матюкнутись ніж ‘інтелігентно , незаслужено ображати людей керуючись слухами.Яка ж це журналістика?

  23. Ігор

    Щоб не блеяли прихильники Репки, стаття просто супер. Назвав журналіст речі своїми іменами. За це йому честь і хвала. Свої слова підкріпив відео. Якби щось там було не так написано, стаття не мала такого великого розголосу і головне – поширення. У всіх соцмережах мої друзі, дотичні до театру – поширили її. А поширюють що? Правду! Тому, шановні репківці, “нечего на зеркало пенять коли рожа крива”.
    І ще – дуже смішно читати хвалебні коментарі, особливо щодо неадеквата Кондири.

    1. Микола

      Ви так і не зрозуміли що ті актори які підтримували Репку були не так за нього як проти інших кандидатів-кар’єристів, які б нічого не дали театру, та й програм у них кардинально відрізняючих від Репчиної НЕ БУЛО!!! Шергей, приміром слово в слово повторював сказане раніше Репкою…

  24. богдан

    памятаю в 1960 роках на виставу драмтеатру приїджали з далеких сіл білети були продані на тиждень наперед люди зачаровувались грою акторів на сьогоднішній день такого рівня і близько немає а шкода.

Напишіть відгук