З 4 серпня 2014 року «Мрія Агрохолдинг», один з найбільших виробників сільськогосподарської продукції в Україні, який не змів виплатити 400 мільйонів доларів боргових зобов’язань  на Ірландській фондовій біржі, перейшов на обслуговування до «Київстар». Це стало можливим завдяки вирішенню фахівцями «Київстар» основних завдань клієнта – оплата послуг зв’язку в рамках узгодженого бюджету, використання мобільного зв’язку тільки для вирішення виробничих завдань, доступність різних форм звітності та оперативної взаємодії з оператором.

Василь Мунтян, національний менеджер «Київстар», розповів, що основним побажанням з боку співробітників «Мрія Агрохолдинг» була побудова прозорої системи телекомунікаційного обслуговування. Це означає, що клієнт самостійно може прогнозувати свої витрати і при цьому мати доступ до 4 форм безкоштовної звітності з використання послуг. Крім цього, у клієнта є можливість самостійно управляти своїми рахунками, користуючись системою «Мій Київстар», а також у будь-який час доби звертатися за допомогою до свого персонального сервіс-менеджеру в «Київстар».

«Я запропонував клієнту самостійно сформувати свої тарифи, виходячи з категорій співробітників, адже у них всіх різні потреби та обсяги завдань. У результаті ми отримали 5 індивідуальних тарифних планів і 4 додаткових пакети Інтернет і СМС», – додав Василь Мунтян.

Завдання з чіткого прогнозування витрат на зв’язок було вирішено за допомогою послуги «Окремі рахунки», яка дозволила розділити особові рахунки співробітників агрохолдингу на особисті та корпоративні. Ця ж послуга дозволяє компанії виключити зі своїх витрат на зв’язок несподівані нарахування за споживанням контент-послуг (CPA) співробітниками компанії.

«Пропозиція від «Київстар» дозволить нам досягти максимальної ефективності використання зв’язку. По-перше, індивідуальний тариф буде мати суттєвий економічний ефект для компанії. По-друге, якісне покриття дозволить нам повністю інтегрувати наші агропромислові телекомунікаційні розробки в мобільні робочі інструменти. По-третє, розвинена інфраструктура допоможе забезпечити безперервність і безпеку виробничих процесів компанії», – прокоментувала Ірина Соляр, керівник управління маркетингу і комунікацій агрохолдингу «Мрія».

За попередньою оцінкою, завдяки цим телеком-рішенням «Мрія Агрохолдинг» вивільнить 18% від загальної суми витрат на послуги зв’язку. Обсяг витрат на послуги мобільного зв’язку зберігся, але при цьому компанія отримала більший на 15% обсяг послуг. Крім того, «Мрія Агрохолдинг» тепер володіє прозорими інструментами управління і контролю за витратами на послуги мобільного зв’язку, що надаються «Київстар».

Збанкрутілий агрохолдинг “Мрія” має почути громаду Хоросткова

***

Агрохолдинг “Мрія” допустив технічний дефолт

Напишіть відгук