PIR_8797За підсумками VII щорічного форуму учителів-новаторів, що відбувся 8 квітня у Києві, на форум з’їхалися найпрогресивніші та найбільш інноваційні вчителі зі всіх куточків України, вони отримали відзнаки за свої особливі досягнення. Зокрема, серед переможців – вчитель з Тернопільської області Світлана Попель.

Викладач української мови та літератури столичної Новопечерської школи Юрій Гайдученко отримав Гран-Прі ХІІ Всеукраїнського конкурсу «Учитель-новатор». Використовуючи хмарні програми Microsoft (Office 365, Sway, Skype in the Classroom, Powerpoint Mix тощо), вчитель розробив онлайн-урок, за яким тепер навчаються українській мові шестикласники з Грузії та Польщі. Урок допомагає іноземним школярам вивчити, як правильно вживати українські прикметники та руйнує стереотип, що вивчення мови є нецікавим для учнів. Нагородження Юрія та інших переможців відбулося в рамках однойменного VІІ щорічного освітнього форуму «Учитель-новатор» 8 квітня у Новопечерській школі м. Києва.

Кінцева мета конкурсу – допомогти педагогам опанувати новітні інформаційні технології та підтримати їх у розробці і впровадженні мультимедійних засобів навчання. Цьогорічний конкурс дозволив більш глибоко та професійно пізнати програмні перспективи хмарних технологій в освіті.

Юрій Гайдученко«Ми віримо, що вчителі повинні мати досвід роботи з сучасними технологіями та вміти їх використовувати в освітньому процесі, – коментує Роман Рудюк, керівник програми «Партнерство в навчанні» компанії «Майкрософт Україна». – Цього року в конкурсі «Учитель-новатор» взяли участь 652 вчителя із різних куточків України. Всі вони, готуючи конкурсні роботи, вчилися використовувати сучасні програми, і таким чином опановували навички, які відповідають вимогам ХХІ століття».

89 вчителів з Тернопільської, Запорізької, Херсонської, Дніпропетровської, Вінницької та інших областей стали лауреатами, а також взяли участь у тематичних майстер-класах. Переможцями конкурсу стали:

  • Тетяна Бєлянкіна, учитель інформатики Чкаловського навчально-виховного комплексу (Харківська область);
  • Тетяна Відішева, учитель української мови та літератури Чугуївської спеціалізованої школи №8 (Харківська область);
  • Катерина Ворожбянова, учитель англійської мови Українського гуманітарного ліцею КНУ ім. Т. Шевченка;
  • Юрій Гайдученко, учитель української мови та літератури Новопечерської школи;
  • Ганна Дудіч, учитель англійської мови у гімназії ім. Т. Шевченка «Гармонія» (м. Кіровоград);
  • Тетяна Молдован, учитель математики Верхньодніпровської СЗШ №5 (Дніпропетровська область);
  • Сергій Пойда, завідувач відділом дистанційного навчання Вінницької академії неперервної освіти;
  • Світлана Попель, учитель математики та інформатики Вишнівецької ЗОШ (Тернопільська область);
  • Неоніла Семенюк, учитель фізики Широківської загальноосвітньої школи (Запорізька область);
  • Наталія Устинова, директор Херсонської гімназії №1;
  • Наталія Кваша та Наталія Язан, Мартоніська ЗШ (Кіровоградська область);
  • Наталія Мірошниченко, НВК 240 «Соціум» (м. Київ);

Окрім відзначення вчителів, на форумі були також нагородженні 7 шкіл, які увійшли до списку найбільш інноваційних за рейтингом Microsoft Showcase Schools. Це такі українські заклади: Креативна міжнародна дитяча школа (Київ), Новопечерська школа (Київ), Britannica School (Київ), Заліщицька державна гімназія (м. Заліщики Тернопільської обл..), Дніпропетровський ліцей інформаційних технологій, Ліко-школа (Київ) та приватна школа «Європейський колегіум» (Київ).

Форум «Учитель-новатор» є частиною програми «Партнерство в навчанні» та вже усьоме проходить за сприяння Міністерства освіти і науки України й Інституту модернізації змісту освіти, а також за підтримки компанії «Майкрософт Україна». Подія збирає разом різних працівників сфери освіти: представників державних освітніх структур, обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, провідних методистів та вчителів.

Мета заходу – ознайомлення з передовими новітніми технологіями для підвищення якості середньої освіти в Україні. Форум покликаний повідомити широкій аудиторії представників освіти про можливості технологій та надати практичні навички, які допоможуть полегшити викладацьку діяльність і зробити її ефективнішою.

«Спілкування вчителів, їхній обмін думками та ідеями на щорічному форумі стимулюють викладачів до подальшого самовдосконалення. Конкурсні роботи вчителів кожного року стають дедалі якіснішими, – розповідає Артур Кочарян, координатор конкурсу «Учительноватор». – Цьогорічний захід вкотре засвідчив, що форум «Учитель-новатор» місце зустрічі тих освітян, які прагнуть рухатись вперед, використовують новітні технології та завжди відкриті до нового».

PIR_8949

Напишіть відгук