Втретє за мера Сергія Надала проголосує хіба п’яне бидло

Поділитися

Інтернет-газета “Про все” протягом місяця проводила опитування “Чи проголосує бидло у Тернополі втретє за мера Сергія Надала 25 жовтня?”. Зробили ми його з власної ініціативи на противагу тим так званим соціологічним проплаченим опитуванням, де Надалу “намалювали” 60% підтримки невідомо від кого. Ну як невідомо? Відомо, просто широкому загалу цього не повідомляли. Так ось, з наших соціологічних джерел стало відомо, що левову частку підтримки меру Сергію Надалу дають знедолені верстви: багаторічні безробітні, алкоголіки, самотні пенсіонери та інші соціально незахищені верстви, які команда міського голови “прикормлює”. Тернополяни середнього достатку і вище – категорично проти політики дерибану Надала і тим більше його переобрання. Також мера не підтримує інтелігенція – люди з вищою освітою. І хоч тут є до 20% малозабезпечених жителів, яким “перепадає” зі столу мера, освічені люди відкидають Надала з моральних переконань через грабунок громади файного міста, забудову парків тощо. Не підтримують мера пенсіонери, які мають допомогу від дітей та родичів. Спілкуючись з ними, вони більше черпають інформацію, ніж з рекламних роликів. Їхня головна думка – ми так погано живемо, бо влада у місті та Україні до цього стану довела наш край!

Особливо критичні до дій мера підприємці, які на власній шкірі відчувають несправедливість і грабунок надалівської команди, вимушені побори, штучно нав’язані обов’язки, які не регламентує закон. Не сприймають мера й заробітчани та їхні родини. Приїжджаючи з Польщі, Чехії, Італії, Іспанії люди бачать “незамуленим агітацією оком”, яка насправді катастрофа у Тернополі. Їхні родини розуміють, що саме через таких тягнибаксів їхні батьки, дідусі та бабусі змушені проводити частину життя за кордоном.

Найбільше вражає цифра, що 85% власників смартфонів у Тернополі категорично не підтримують міського голову Тернополя, бо знають з різноманітних джерел, що насправді відбувається у нашому місті. Тому активна кампанія Надала в соцмережах викликає тільки роздратування. Але через мільйонні вливання в інтернет-агітацію, команда Надала змушена підтримувати видимість “захоплення мером” армією ботів. Лише у штучно роздутому профілі сторінки мера понад 85% тролі, роль яких знівелювувати критику “живих” користувачів соцмереж, які наївно сподіваються бути почутими мером.  За допомогою новітніх технологій ми з’ясували, що серед справжніх підписників сторінки мера лише 5% дійсно підтримують міського голову і його команду. Більшість з них працівники комунальних установ на організацій. Ми спробували дізнатись детальніше і виявилось, що чиновників змушують відвідувати сторінку Сергія Надала і писати позитивні коментарі. Один із заступників мера раз на тиждень звітує про активність працівників мерії та комунальних установ в підтримку їхньої політики. Особливо “божевільна радість” від постів Надала була під час карантину, коли чиновники сиділи вдома і мали писати по 50 захопливих коментарів у день від так званої роботи мера у роздачі гречки з логотипом партії “Свобода”. Але все це не пущено на самоплив. Про всю цю маячню робиться звіт в Excel-табличці. Мер вибірково перевіряє дані. Через недостовірність поданих даних одне з управлінь залишилось без премії.

Від такого інформаційного цунамі у Фейсбуці 70% тернополян захистилось у  функцією “не слідкувати”, “не бачити 30 днів” тощо. Це допомагають виявити платні аналітичні інструменти. Цікаво інше:  маячню за Надала постять не тільки на пронадалівських сторінках та групах, але й відносно незалежних. Але  відверто кажучи, краще б там цього не робили. Там відверто Надала змішують з гімном, бо чесно кажучи є за що. Накипіло всім за 10 років свавілля свободівців.

Зрозумівши, що інформаційна “монгольська навала” ботів Надала зазнала поразки, у травні було вирішено проводити регулярні онлайн-трансляції. Проте, щоденна поява мера у залишках “живої аудиторії” викликала лише роздратування. Якби Надал був симпатичною дівчиною у купальнику, то його б дивились. А так у червні аналіз показав, 92% тернополян перемикали трансляцію у фейсбуці на 10-12 секунді. Аналітика фейсбуку говорить, що образ Надала надійно закріпився із роздратуванням. Тепер перелякані технологи мера не знають як йому сказати, що й ця ідея провалилась. До 25 жовтня теперішній реальний рейтинг мера у 10-15% обвалиться вдвічі, якщо й далі дратувати користувачів соцмереж.

Нині в Тернополі йде активний пошук цікавого обличчя, яке елементарно переможе Надала. Порошенківці роблять ставку на Степана Барну, хоч хотів Шумада, який останню каденцію потів разом з Надалом у “розпилі”. Але фамілія “Барна” і корупція – тепер надовго синоніми не лише у Тернополі. У команді Зеленського точиться боротьба між бажанням висунути слабку кандидатуру і продати її Надалу за 5 мільйонів баксів разом з рестораном чи висунути дійсно достойного, незаплямованого хлопця. Рішення приймають, як не дивно, у столиці. Тому все може бути… А кандидат від “Батьківщини” – хто б не був – зіпсує собі імідж, якщо стане поруч з бабою Юлею.

І на завершення хочемо порадувати читачів з критичним мисленням: ми зробили опитування серед тернополян. Взяли найпопулярніші тези, які чули, бачили в інтернеті щодо діяльності міського голови Тернополя Сергія Надала. На наші питання відповіло понад 10 тисяч респондентів.

Результати опитування ви можете побачити і зробити свої висновки:[poll id=”253″]

Підписуйтесь на наш ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛ

Долучайтесь до нашої групи у Вайбері

Ми в Instagram

Наша сторінка в facebook

Ми у whatsapp

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

Відпочинок з дитиною в горах

Учні шкіл Тернопільської області навчатимуться розрізняти маніпуляції та фейки в медіа