Всім відомо, що за надання певних послуг, користувач повинен платити певну ціну. Як правило, ціна повинна відповідати якості надання цієї послуги. Збільшення ціни, логічно, передбачає покращення якості послуги. Це, якщо згідно логіки, а, якщо згідно правил ведення місцевого бізнесу, то зовсім не так. Чи думав про покращення якості надання послуг з перевезення пасажирів начальник Чортківського АТП Притула М.П., коли звернувся до виконкому міської ради з питанням про підвищення ціни на проїзд у міському транспорті? Дуже сумнівно.
Спробуйте, до прикладу, в Чорткові добратися в святковий день на роботу. Міські автобуси курсують з перервою в 40 хвилин. До кожного рейсу на зупинці збирається людей набагато більше, ніж може вмістити салон автобуса. Починається боротьба за виживання. Старі і молоді, інтелігентні і не дуже люди перетворюються на скажених звірів, виборюючи шанс потрапити всередину автобуса. Зрозуміло, що в даному випадку перемагає сильніший.
Людина простояла 40 хвилин на морозі, чи спеці, з боєм прорвалася в салон, по дорозі їй добряче помасажували хвору спину, потерпли ноги і руки при спробі втриматися у вертикальному положенні. Коли, нарешті, пощастить приземлитися на вічно брудне крісло – забиває подих від попадання колеса у півметрові вибоїни.
Після такої подорожі відчуваєш себе безпорадною і нікчемною істотою з глибокою і тривалою депресією.
Чим аргументує начальник АТП пан Притула такий святковий графік в робочий день? Економічно невигідно – звична відповідь. Кому не вигідно? Працівникам-бюджетникам, держслужбовцям, які мають вчасно добратися на роботу, стареньким людям, що поспішають до церкви на святкову Літургію, маленьким дітям, які не встигають на урок до школи, пану Притулі?
Це ж яким цінним кадром в сфері здійснення перевезень треба бути, щоб з парком старих заіржавілих консервних бляшанок, з працівниками, половина яких курить, розмовляє по телефону за кермом, хамить пасажирам і на власний розсуд відміняє рейси залишатися на ринку перевезень з року в рік і ще необґрунтовано вимагати підвищення тарифів на проїзд. А що зміниться для людей, які користуються міським транспортом? Чому і без того майже порожній гаманець пасажира має ще більше спорожніти?
На «щастя» питання підвищення тарифів має пройти погодження громадської ради при Чортківській міській раді, свій вердикт має винести і виконком міської ради. Ви даремно сподіваєтеся, що хтось захистить незаможного чортківчанина. Тому, що за підвищення плати за проїзд проголосували люди, які не користуються громадським транспортом. От візьмемо, наприклад пані Скакун, яка так побивається за бідний чортківський люд з бігбордів та листівок перед виборами, – вона знає, що таке – користуватися міським транспортом? Чи інші поважні пани Тичковська Л.Х., Бабічук М.Т. Вони задумалися, яку відповідальність беруть на себе, піднімаючи руку догори на догоду злодійському бізнесу? Чи, може, начальник АТП погодився продовжити час курсування міських автобусів хоча б до 22 год., відмовився від святкового графіка курсування автобусів, провів атестацію своїх працівників на психологічну відповідність посаді водія, обновив парк міських автобусів? Сподівайтеся, люди, якось воно буде. А тарифи таки підвищуватимуть.
Чому не можна критикувати тернопільський облдрамтеатр?
***
УНП, «донецькі», Джоджик та інші тернопільські (політична аналітика)
***
Азаров попросив оцінити роботу губернатора Тернопільщини
***
Чому прес-служба Тернопільської облдержадміністрації засекретила роботу голови і заступників?
***
Фото Надставної церкви у Тернополі ввійшло в топ-10 конкурсу Вікімедія Україна
***
21 листопада у Тернополі хорова капела “Орея”
***
Мер Тернополя почав нищити бізнес політичного конкурента
***
Тернопільська “Шаріка”: застаріла прем’єра з елементами руїни місцевого театру
***
***
Мешканкам Тернопільщини для “розплоду” треба бичків?
***
Як блондинка з адміністрації вчила депутатів облради життя (відео, фото)
***