111

Про це йдеться в прес-релізі сервісу. Як зазначається, користувачів не будуть відразу позбавляти доступу до функцій сервісу за порушення правил його використання.

“З найперших днів (роботи YouTube – Ред.) ми покладалися на систему трьох “страйків” і повідомлення електронною поштою, щоб дати кожному можливість переглянути і зрозуміти, що пішло не так, перш ніж вони зіткнуться з більш серйозними наслідками”, – йдеться в повідомленні.

“І це працює: 94% тих, хто отримує перший “страйк”, ніколи не отримують другого”, – додали в прес-службі.

Раніше після першого порушення користувач отримував попередження від сервісу і на 90 днів позбавлявся можливості проводити прямі трансляції, після другого слідувала двотижнева заборона на додавання нових відеороликів, після третього – аккаунт порушника блокували на три місяці.

Згідно з оновленими правилами, тепер користувач, чий контент порушить правила хостингу, отримає попередження. Контент з порушеннями буде видалений, проте інших штрафних санкцій не буде.

При наступних порушеннях підуть попередження: спочатку тижнева заборона на проведення трансляцій та додавання нових матеріалів, потім, за повторне порушення протягом 90 днів, послідує двотижнева заборона на завантаження контенту. Третій передбачає блокування облікового запису на 3 місяці.

Нові правила наберуть чинності 25 лютого 2019 року.

Раніше, у лютому 2018, компанія Google оголосила про посилення умов, необхідних для монетизації контенту на YouTube.

Заявлена ​​мета змін – “захист користувачів і рекламодавців”, яким хотілося б, щоб рекламу показували під час контенту, який відповідає їх цінностям.

Якщо раніше, для того, щоб брати участь в партнерській програмі, каналу потрібно було набрати 10 тис. переглядів, то зараз, щоб заробляти на YouTube, необхідно відповідати таким характеристикам: набрати не менше 1000 підписників і не менше 4 тис. годин загального переглянутого часу за останні 12 місяців.

Для вже існуючих каналів нові правила запрацюють з 20 лютого 2018 року.

Також змінився алгоритм Google Preferred – тепер він показує не тільки найпопулярніший контент, але і найбільш перевірений. Канали, що потрапили в Google Preferred, моніторятьи вручну.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.